Strona 9 z 10 PierwszyPierwszy ... 78910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 93

Wątek: Pada akumulator w e32.

  1. #81
    Zaawansowany Użytkownik Awatar capoZe32
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    674
    BMW
    750iL (not LPG)
    Skąd
    Poznań
    Blog
    4
    Witam, podepnę się do tematu, ponieważ też miałem problem z padającym aku, jednak mi się udało zlokalizować przyczynę rozładowywania się baterii. Przyczyną był włączający się nawiew w samochodzie. Po wyjęciu przekaźnika i nieodpalania samochodu po 4 dniach odpalił bez problemu. I teraz pytanie co to może być ? Uszkodzony przekaźnik, czy coś innego ? Pozdrawiam i czekam na odp.

  2. #82
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    A sprawdzałeś czy przekaźnik klepie stykami, czy rozłącza obwód jak nie podajesz napięcia?
    Jeśli masz miernik za 15 zł, albo chociaż żarówkę z dwoma kabelkami to mógłbyś to sprawdzić.
    Sprawdź też czy po wyjęciu kluczyka gaśnie napięcie zasilające cewkę przekaźnika..

    Myślę, że badając te elementy na pewno znajdziesz rozwiązanie.
    Nein! Mein Schnitzel!

  3. #83
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    965
    BMW
    e32 m30b35
    Skąd
    zachpom kalisz pom
    Blog
    1
    a moze masz zaprogramowane przewietrzanie wnetrza

  4. #84
    Vip Vip Awatar moloko5
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    3,077
    BMW
    E32 730i R6 ' 87
    Skąd
    Nowy Sącz
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez jakubmw Zobacz posta
    a moze masz zaprogramowane przewietrzanie wnetrza
    Podpinam się pod temacik.....
    U mnie też pada aku..i tu właśnie upatruję przyczyny, bo mam taki bajer, ale nie wiem jak z tego się nawet korzysta...:p
    A dodam, że nie zawsze pada...i ciężko powiedzieć kiedy mu odbije...
    Przed chwilką byłem na pomiarach i wyszło mi tak:
    Po podpięciu miernika pokazuje cos koło 0.09, a po kilku sekundach spada do 0.02...ale po otwarciu tylnych drzwi jest duży problem 1,47 i w taki sposób rozładowałem aku w kilka godzin pucując aukto...dodam, że tylne lampki wtedy nie świecą...a otwarcie tylko drzwi przednich nie powoduje takich wzrostów poboru prądu...bo jest wtedy 0,02...

  5. #85
    Zaawansowany Użytkownik Awatar capoZe32
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    674
    BMW
    750iL (not LPG)
    Skąd
    Poznań
    Blog
    4
    Cytat Zamieszczone przez jakubmw Zobacz posta
    a moze masz zaprogramowane przewietrzanie wnetrza
    a jak mam się tego dowiedzieć ? :D

  6. #86
    Vip Vip Awatar moloko5
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    3,077
    BMW
    E32 730i R6 ' 87
    Skąd
    Nowy Sącz
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez capoZe32 Zobacz posta
    a jak mam się tego dowiedzieć ?
    Hehe...no ja już szukałem na forum i znalazłem takie oto coś (i zaraz idę sprawdzić)...
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    Instrukcja jest prosta. Na OBC trzeba miec ustawioną UHR i DAT.

    Za pomocą przycisku ZEIT ustawiasz godzine o ktorej ma sie wlaczyc przewietrzanie.


    Zatwierdzasz przysickiem S/R. To wszystko.
    ...........
    Standartowy przekaznik samochodowy 12V 30A.
    OBC ma mozliwosc ustawienia dwóch progów czasowych
    na dzień oraz załącza wentylacje na około 30min.
    Ma to zapobiec rozładowaniu akumy...
    Ja robiłem to na OBC średnim w wersji z obsługą webasto.
    Fajna rzecz szczególnie w upalne dni miło wsiada się
    do przewietrzonego autka po pracy.
    ...........


    PARK VENTILATION


    Sprawdzenie czy jest:
    Po wyłączeniu silnika ustawić kluczyk w pozycji 1 (ACC)
    licząc od wyjętego.
    Wcisnąć przycisk ZEIT na komputerze.
    Jeśli pojawi się napis VENT OFF to znaczy,
    że mamy tę opcję - jeśli nie to sorry
    Nie działa poniżej 16 stopni Celsjusza!
    Żeby to uruchomić poniżej 16 stopni w celach testowych
    należy wcisnąć jednocześnie ZEIT i TEMP i trzymać około 5 sekund.


    Wymuszenie włączenia:
    Po wciśnięciu przycisku S/R powinno zmienić się na VENT ON.
    Wyjmujemy kluczyk.
    Dmuchawa włączy się na 1/3 obrotów i będzie działać przez 30 minut.


    Programator czasowy:
    Kluczyk w pozycji 1. Wciskamy TIMER dwukrotnie. Pojawia się napis T1 - ustawiamy czas włączenia i akceptujemy przyciskiem S/R. Po ponownym wciśnięciu TIMER możemy ustawić drugi czas (T2).

  7. #87
    Vip Vip Awatar moloko5
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    3,077
    BMW
    E32 730i R6 ' 87
    Skąd
    Nowy Sącz
    Blog
    7
    Dobra...u mnie to działa wg VIN-u i namacalnie, bo przed chwilką odpaliłem (przez wymuszenie) bo mam na OBC 15.5C..:p
    I wentyluje, aż miło....:D
    Pytanie tylko czy to może się samo włączać i powodować rozładowywanie aku skoro ponoć na 30min się odpala...?

  8. #88
    Zaawansowany Użytkownik Awatar capoZe32
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    674
    BMW
    750iL (not LPG)
    Skąd
    Poznań
    Blog
    4
    A jak masz to ujęte po rozkodowaniu VIN ?

  9. #89
    Vip Vip Awatar moloko5
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    3,077
    BMW
    E32 730i R6 ' 87
    Skąd
    Nowy Sącz
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez capoZe32 Zobacz posta
    A jak masz to ujęte po rozkodowaniu VIN ?
    S537A PARK VENTILATION - Wentylacja na postoju

  10. #90
    Zaawansowany Użytkownik Awatar capoZe32
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    674
    BMW
    750iL (not LPG)
    Skąd
    Poznań
    Blog
    4
    Nie mam tego. Czyli szukam dalej. :( :(

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •