Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 93

Wątek: Pada akumulator w e32.

  1. #31
    Początkujący Użytkownik Awatar FIVE
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    65
    BMW
    E32 3.0 V8
    Skąd
    GDYNIA
    Oki Dzieki serdeczne bede sprawdzał.A co myslisz z tym grzebieniem od nawiewu moze robic jakies zwarcie??Bo jak napisałem wyzej sa problemy z nawiewem raz działa na mniejszym nawiewie raz nie ale zawsze działa na maxa.

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Makaron
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    141
    BMW
    BMW E-38 740 IA 4.4
    Skąd
    Kraków
    Grzebień raczej bym wykluczył dlatego że jeżeli on pobierał by prąd to na pewno było by to widać na amperomierzu a tu wskazanie jest minimalnie większe od normy co może być normalnością w modelu 7 er, nie chce się powtarzać ale sprawdź akumulator tak jak ci pisałem

  3. #33
    Początkujący Użytkownik Awatar FIVE
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    65
    BMW
    E32 3.0 V8
    Skąd
    GDYNIA
    Oki sprawdze jak najszybciej i dam znac w temacie jak sprawa wyglada.SERDECZNE DZIEKI puki co ;D

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    300
    BMW
    e38 4.4iLA, było e32 3.0 m60
    Skąd
    Bydgoszcz
    U mnie też problemem było źle podłączone nie oryginalne radio, i też padał mi akumulator.

  5. #35
    Początkujący Użytkownik Awatar FIVE
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    65
    BMW
    E32 3.0 V8
    Skąd
    GDYNIA
    Jezeli chodzi o radyjko to mam tez nie orginalne ale nic nie przerabiałem.Kupilem przejsciówke z kostki bmw na normalne.

  6. #36
    Vip Vip Awatar PawelM.
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    844
    BMW
    ex E32 750iL 1988r.
    Skąd
    Marki
    Blog
    15
    ja dzisiaj bawiłem się ze sprawdzaniem bezpieczników jeden po drugim bo gdy wpiąłem miernik między klemę minusową a biegun minusowy akumulatora dojrzałem wynik 0,19A także niezły wynik mi trzasnął. Okazało się, że po wyjęciu bezpiecznika nr 30 pod kanapą wartość ta opadła od razu do 0,03A. a teraz mam problem za co jest on odpowiedzialny ale pomału do celu :)
    ...And on the 7th day God created the... 7er...

  7. #37
    Początkujący Użytkownik Awatar FIVE
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    65
    BMW
    E32 3.0 V8
    Skąd
    GDYNIA
    No ja mam wskazania na 0,11A i taz wyciagałem kazdy bezpiecznik w tylniej kanapie równiez i niec nie zmalało ani na chwile :(

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Makaron
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    141
    BMW
    BMW E-38 740 IA 4.4
    Skąd
    Kraków
    Kolego PawelM. taki wynik był by IDEALNY, :)

    powiem jeszcze coś mianowicie tak jak wcześniej pisałem miałem kiedyś ten sam problem (rozładowania akumulatora- przyczyna był nie prawidłowo podłączony wzmacniacz do radia ) w BMW E-36 CABRIO którą mam do dziś dnia zresztą i po długiej walce szukania usterki na dzień dzisiejszy mam pobór 0,03A :)

    A wspominam o ty dlatego że dziś pojechałem do garażu odpalić cabrio po około półtora miesiąca stania, bez zapalania i co ............. autko zapaliło od przysłowiowego strzała, dodam że akumulator mam 74Ah kupiony w Lutym.

    Tak że życzę wszystkim takiego poboru prądu w spoczynku auta :oops:

  9. #39
    Początkujący Użytkownik Awatar FIVE
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    65
    BMW
    E32 3.0 V8
    Skąd
    GDYNIA
    Chce sprawdzic jeszcze ten grzebien od nawiewu i tu licze ponownie na wasza pomoc a mnianowicie gdzie sie on znajduje??

  10. #40
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    1,806
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    Skoczów
    Jeżeli wszystko zawiedzie to wymontuj aku z auta i z 20 -30 cm upuść go na beton ,możliwe że to co ziera w celach odpadne na dno i aku będzie śmigał do czasu kiedy wystąpi następne zwarcie kdyś to praktykowałem i śmigał jeszcze rok. :D

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •