Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Pokaż wyniki od 41 do 42 z 42

Wątek: [mechanika] luz na przekładni kierowniczej e38 regulacja??

  1. #41
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    233
    BMW
    e38 m62
    Skąd
    choszczno
    Ok. Ta sruba tez odpowiedzialna jest za to jak na postoju np kierownica przy wylaczonym silniku delikatnie rusza sie na lewo i prawo?doslownie tak po 1-2cm w obie strony. Czyli ma taki luz a jak jade np po nierownej drodze typu bruk przedwojenny to czuc na kierownicy jakby cos latalo na ukladzie kierowniczym delikatnie. Czy to wszystko sie ta sruba koryguje?

  2. #42
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Mi się tez pojawił luz na przekładni i zaczęła mi walić. Myślałem, że wali mi końcówka drążka. A okazało się, że stuk dochodzi z przekładni. Skręciłem odrobinę tą śrubę i ciut jest poprawa. Ale widać, że muszę jeszcze ćwierć obrotu co najmniej zrobić.
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •