to co udało mi się spisać toZamieszczone przez greg38
0 265 225 001 i jeszcze 34 51 6 250 383
to są nr z samej pompy, z agrgatu nic nie spisałem bo tylko ślad po naklejce został ;)
zastanawiem się też nad naprawą
http://www.allegro.pl/item291060574_...ki_zobacz.html
na forun bmw klub polska parę osób robiło u tego gościa i są zadowoleni,
w e39 też bardzo często pada ten sterowniki, styki są tam zgrzewana i ponoć to główna wina,
tak zastanawiałęm się nad moimi objawami i myślę że to u mnie wygląda tak,
sterownik jest bezpośrednio przykręcowny do pompy (fakt) w miarę upływu czasu (jazdy) płyn hamulcowy nagrzewa się tym samym pompa też, co oznacza że sterownik który jest przymocowany bezpośrednio do pompy zabiera część ciepła, a tam są te posrane zgrzewane styki które z czasem padają.....
ciekawe czy moja teoriam może być prawdziwa ;)
PS. nr spisany z pompy 34 51 6 250 383 a to nr z etk 34 52 6 769 862 (sterownika)
http://bmwfans.info/original/E38/Lim...4/ill-34_1532/