-
7er Freak
Witam Panowie,
ja bym bym na poczatek najpierw posprawdzal okablowanie ABS. BMW posiada taka kostke do diagnolizowania okablowania przerwy na kablach, opis w DIS daje mozliwosc kontroli Elektroniki w Agregacie....
Miales problem z ABS i ASC...diagnoza jakis wentylek w agregacie...wiec oni chca agregat wymienic. Ja mowie ze nie nie ale oni swoje 1300 €. Wiec ja uzywke na ebay dorwalem oni podlaczyli i do d..y. Wiec potem stwierdzili ze sterownik 600€ (bo mloty mysleli tez ze sterownik jest w agregacie hahaha) zepsuty, wiec ebay uzywka zacodowali steronik i do d..y. Wiec ja sie ich pytam kiedy zaczna szukac przerwy na kablu nie chcieli wiec ja dzwonilem do monachium i potem zaczeli to robic. I popatrz faktycznie byla przerwa na kablu pomiedzy sterownikiem a agregatem (a i agregat mogli sprawdzic, poniwaz pomiedzy roznymi Pinami mialo byc tyle i tyle Ohm) wstawili kabelek i dziala do dzis. Za rachunek i zjeb....m , bo to byla ich niewiedza i partactwo.
Uzywki odeslalem z powrotem (po 150 € za sztuke i jest spoko)
Wtedy wlasnie zaczalem sam moja e38 robic, bo tyle co oni i sam potrafie. Najpierw zwalali na gas, na rozne pĂźrzerobki smiac mi sie chcialo.
Narka
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum