Jak sprawdzić te impulsatory na kablach WN?????????????????????
Wydaje mi się że mam z nimi problem :/
Objawy mam dokładnie takie jak napisał kolega p3xeon

jeszcze 3 latka temu silniczek spalał na długich trasach około 11l-12l na 100km i nie był to wcale ciezki wynik do osiągnięcia
od jakiegoś czasu spala 2l-3l wiecej i ma zauważalnie mniej mocy zwłaszcza na niskich obrotach oraz występują minimalne drgania silnika

Myślałem że powodem jest jakiś niepracujący cylinder jednak po dokładnym sprawdzeniu okazuje się się wszystkie palą ok

Sprawdzałem czujniki na wale i są ok jednak zauważyłem że ząbki są dość mocno zalezione brudem i rdzą więc uruchomiłem silniczek chwyciłem papierek sicierny i delikatnie przyłożyłem do koła ,,musze przyznać że praca silnika wyraznie się poprawiła(jak dla kogoś kto śmiga 750 od 7 lat