Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 12 z 12

Wątek: [mechanika] V12 problem, odłączające się cylindry...

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    Witam, byłem dzisiaj na komputerze diagnostycznym i wyszedł błąd:
    -integrator lambda
    co to jest? Mam wymienić sondy lambda czy jak? Mechanik mówił coś o sprawdzeniu połączeń z sondą lambda.

  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    53
    BMW
    BMW E32 750iL
    Skąd
    Racibórz
    Jak sprawdzić te impulsatory na kablach WN?????????????????????
    Wydaje mi się że mam z nimi problem :/
    Objawy mam dokładnie takie jak napisał kolega p3xeon

    jeszcze 3 latka temu silniczek spalał na długich trasach około 11l-12l na 100km i nie był to wcale ciezki wynik do osiągnięcia
    od jakiegoś czasu spala 2l-3l wiecej i ma zauważalnie mniej mocy zwłaszcza na niskich obrotach oraz występują minimalne drgania silnika

    Myślałem że powodem jest jakiś niepracujący cylinder jednak po dokładnym sprawdzeniu okazuje się się wszystkie palą ok

    Sprawdzałem czujniki na wale i są ok jednak zauważyłem że ząbki są dość mocno zalezione brudem i rdzą więc uruchomiłem silniczek chwyciłem papierek sicierny i delikatnie przyłożyłem do koła ,,musze przyznać że praca silnika wyraznie się poprawiła(jak dla kogoś kto śmiga 750 od 7 lat

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •