Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Wątek: mechanika-M60b40 zakapca

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar marek1132
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    1,939
    BMW
    BMW e32 735 iL
    Skąd
    Częstochowa
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    Próbę olejową przeprowadza się po to, żeby sprawdzić czy kompresja nie ucieka właśnie przez pierścienie.
    Dokładnie,pierścienie już wyeliminowaliśmy.Dlaczego kłania się fundamentalna budowa silnika ZI,skoro potwierdziłem usterkę post wyżej :)
    "Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford

  2. #12
    nie potwierdziłeś, ponieważ uszczelniacze nie biorą udziału w kompresji - innymi słowy, awaria uszczelniaczy zaworowych nie ma żadnego wpływu na kompresję. Na kopcenie tak, ale tylko po odpaleniu :)

    Cytat Zamieszczone przez marek1132
    Jeśli po tym zabiegu ciśnienie sprężania nie wzrasta winę za to ponoszą zawory, prowadnice,usczelniacze
    I właśnie z tym się nie zgodzę. Prowadnice i uszczelniacze nie biora udziału w sprężaniu. Zawory - tak
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    37
    sprawdze kompresje tylko moim skromnym zdaniem jak by były pierscienie to na zimnym silniku tez powinna zakopcic ale to tylko mój tok myslenia membrane na odmie odpada dymiła by cały czas a i mozna to sprawdzic bez wymiany odmy przerabiałem juz to w m60b30 no ale co mam jeszcze troche czasu wiec dokładnie musze sprawdzic ten motor zanim zamontuje go do siebie

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik Awatar marek1132
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    1,939
    BMW
    BMW e32 735 iL
    Skąd
    Częstochowa
    Ok,ale zauważ,że jeśli prowadnica zaworowa jest zużyta nie zapewnia współosiowego osadzenia zaworu w gnieździe zaworowym(zawór ma luzy poprzeczne),to ma także bezpośreni wpływ na dokładne szczelne domykanie zaworu (przylgnia zaworu - gniazdo zaworowe),skutkiem jest zmniejszone ciśnienie sprężania.
    "Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford

  5. #15
    Marek - zgadzam sie z ta teoria luzu poprzecznego, ale pomysl jaki to musiałby być klekot i rzęch żeby zawory miały latać na boki? Sprężyna jednak mocna jest... ;)

    W praktyce - nie spotkałem :)
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    258
    BMW
    E34,E60,E92 :)
    Skąd
    RZ/DW
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    Sprężyna jednak mocna jest... ;)
    ..Jeśli zawór jest zamknięty to tak, jeśli otwarty to już nie tak bardzo ,jak prowadnice są wyrobione... oraz
    Cytat Zamieszczone przez marek1132
    to ma także bezpośreni wpływ na dokładne szczelne domykanie zaworu (przylgnia zaworu - gniazdo zaworowe),skutkiem jest zmniejszone ciśnienie sprężania.
    Oczywiście, gniazdeczka się ,,wyklepują'' ;)
    E12 525 79' było....
    E32 735i manual 91' - ***** w crahstescie...
    E39 540i manual 96' było...

    E60 530iA 03'

    ...E34 S38B38 :)
    ...E92 S65B40 :)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •