Jeden zestaw sprzedałem za 1400zł, drugi za 1100 w licytacji..
Pierwszy strzał aukcji w goglach i masz na jebaju:
- przykład niekompletnego (brak kabla, wiązki, zmieniarki i interfejsu) zestawu: http://www.ebay.com/itm/-/3305307045...4514&ViewItem= Udział w aukcji brało 57 osób i poszedł za ~1600zł a jest niekompletny.
- przykład samego radia (do niczego w sumie potrzebne) http://www.ebay.de/itm/BMW-735-535-8...#ht_500wt_1156 ,gdzie udział w licytacji bierze 10 osób a cena przekroczyła już 200zł (będzie zapewne większa).
I wrzucałem gdzieś na forum linka do aukcji gdzie całość (wszystkie wiązki z auta i ze zmieniarką 10CD - prawdziwa całość) w idealnym stanie poszła za ~1200 euronów.
Tuczi, rarytasowatość tego kompletu tkwi w jego kompletności i sprawności. Masz rację, że tego jest dużo. Ale zwróć uwagę, że więcej jest popsutego, zdekompletowanego złomu jak sprawnych zestawów. Tylko dlatego że np. złym podłączeniem mas w głośnikach możesz go zepsuć :] Druga sprawa to czy dane radio jest rzeczywiście kompletne, bo jeśli mowa o samym radiu i tunerze to powodzenia.. Sam kabel łączący elementy ze sobą kosztuje 400zł w ASO, a nie ma zamienników. Można zrobić i sam zawsze sobie dorabiam te kable (mam schematy), tu dla kolegów z forum również. A gdzie mowa o wzmacniaczu na 10 separowanych kanałów i wiązce obiegającej auto 2 razy? Uzupełnienie auta w C Professional RDS nie polega na pociągnięciu kabli z przodu do tyłu jak ma to miejsce w innym Car Audio. Tutaj trzeba zmieniać całą (17 żyłową wiązkę kabli + po 2 kable od wzmiacniacza do każde go z 10-głośników) wiązkę i mało kto potrafi to zrobić bez cięcia.. No ale to jeszcze nie koniec... Trzeba mieć jeszcze zmieniarkę 10CD, która sama w licytacji dochodzi średnio do 500zł (przy dobrym wietrze z magazykiem). Wtedy jeszcze jeden kabel (400zł) i możemy zacząć szukać pilota z podłokietnika :D Jeśli gdzieś znajdzie się w magazynach to trzeba wybulić 1500zł bez kabla :D, na wtórnym rynku praktycznie nieosiągalny. Oj mogę tak bez końca ;)
I ceny specjalnie dla Ciebie Tuczi ;) Pierwsza to aukcja (zakłądając że sprzedający wie co sprzedaje), druga to ASO
- radio sprawne bez pikselozy 300zł (ASO 2800zł) niedostępne
- tuner 300 zł (ASO 2500zł)
- kabel łączący tuner z radiem 150zł (ASO 400zł)
- zmieniarka 10CD 500zł ASO 2800zł - niedostępna
- kabel łączący zmieniarkę z tunerem 150zł (ASO 512zł)
- zmieniarka 6CD 200zł (ASO 2600zł)
- interfejs do 6CD 150zł (ASO 800zł) - niedostepny
- komplet wiązek (4 osobnych wiązek składowych + 1 podstawowa 4 kanałowa) na wtórnym rynku niedostępny a w ASO suma 1900zł
- wzmacniacz HiFi Professional 200zł (ASO 1400zł)
- głośnik niskotonowy HiFi (40W) 4szt - 160zł (ASO 900zł)
- głośnik średniotonowy HiFi (40W) 2szt - 80zł (ASO 250zł)
- głośnik wysokotonowy HiFi (40W) 4szt - 160zł (ASO 900zł)
- pilot C Professional RDS z podłokietnika - niedostępny na rynku wtórnym, (w ASO niby jest - z praktyki wiem że nie ma ) - (ASO 1500zł)
- kabel od pilota do tunera - niedostępny na rynku wtórnym i w ASO :D
Podliczając ceny to za cenę 2000zł nie odpalisz tego, bo brakuje Ci wiązek z auta, nie wspominając o podłokietniku czy reszcie drobnego osprzętu..
W ASO za "prawie" wszystko masz 16400zł i brakuje Ci kabla od pilota i wszystkich stelaży mocujących..
Wiązka i kostka radiowa w Twojej 7er ma kabli chyba 16, a w C Professional RDS 8. w Twojej masa na głośniki jest wspólna. C Professional RDS podłączone do zwykłej kostki z 16ma pinami i tunera upali końcówkę mocy w tunerze.. Po prostu występuje zwarcie..
Tak czy inaczej C professional RDS nie zagra na zwykłej wiązce.. i vice versa..







Odpowiedz z cytatem