Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 12 z 12

Wątek: [mechanika] spadek mocy e32 740

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar G-R-Z-E-Ś
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    171
    BMW
    E38 740IA
    Skąd
    Kraków
    Właśnie stawiałbym na cewki a raczej na te rurki od cewek które przychodzą na świece ( olej je niszczy parcieją i są przebicia ) i M60 nie chce jechać ! Wymień najpierw uszczelki pod deklami a później te rurki na cewkach ( nie wiem jak to się fachowo nazywa :P ) i problem powinien zniknąć :)

    Pod warunkiem że nic nie namieszałeś w kompie przez pomylenie pinu :(
    Było E30 325 , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540 :)

    Jest E38 740IA

  2. #12
    Z00FY
    Gość
    Na zimnym silniku i zimnej skrzyni Ciśnienie jest dużo wieksze niż na optymalnie rozgrzanym mechanizmie..
    Cytat Zamieszczone przez BOSS302
    ale poki była zimna..to w miare wchodziła płynniej i szybciej na obroty...niestety silnik sie nagrzał i od nowa to samo.
    Czy to silnik czy skrzynia zaraz po rozruchu jest dużo większe ciśnienie niż na optymalnie rozgrzanym mechanizmie, dlatego zawsze będziesz miał wrażenie,że na zimnym lepiej się zachowuje "uszkodzony" dany mechanizm niz na ciepłym, z tąd to odczucie. Sprawdż sondy i pod komuter podłącz-to podstawa gdy nie można znależć przyczyny na pierwszy rzut oka.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •