[/quote]

Co do lakiernictwa samochodowego -sam maluje (jestem samoukiem ) i niekiedy przyjeżdżało do mnie auto na poprawkę po pseudo fachowcu ;)
Kwestia doboru lakieru to temat rzeka- z lakierami BMW nie ma większych problemów , gdyż dobierany jest z symbolu (na kielichu ) -malowałem u siebie lusterka- żadnych różnic nie zauważyłem ,czy to w słońcu ,czy cieniu :) Tak więc cieniowanie może dać gorszy skutek niż pomalowanie całego,danego elementu ,ale nie musi .
Maskę nie koniecznie musisz malować (kwestia uszkodzeń) -można zrobić zaprawki ,bez konieczności jej malowania - w ten sposób zaoszczędzisz pieniądze ;)

Troszkę odbiegłem od tematu polerki ,ale już wracam do sedna sprawy ;)
Czy elementy będą się różnić (stary polerowany vs. nowo nałożony )?????
O ile zastosujesz dobre kosmetyki i lakier będzie odpowiednio dobrany ,będziesz musiał się dobrze przyglądać by zauważyć różnicę :D [/quote]

Myślałem też przy okazji o usunięciu znaczków z maski i klapy, bo widziałem jedną e38 bez tego i mi się upodobało :D
Dlatego żeby nie było różnic chciałem całe elementy popsikać żeby było na cacy :)