Może i się da ale ja wolał bym nie ryzykować. Nie zawsze silnik chce się łatwo rozebrać i potrafi się parę rzeczy pourywać podczas rozbierania.
Może i się da ale ja wolał bym nie ryzykować. Nie zawsze silnik chce się łatwo rozebrać i potrafi się parę rzeczy pourywać podczas rozbierania.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Dzięki kolego..
Powiedz mi jeszcze jedna rzecz jak możesz.. otóz w teście 7 na zegarach mam temp 99C.. a pod Inpa temperatura silnika wynosi 90C
Czy coś jest nie tak? czy temperatura silnika róźni się od temp płynu czy jak to jest?
Biały
Nie pamiętam dokładnie ale w INPA jest info na temat dwóch temperatur. Jedna temp silnika a druga temp na wyjściu z chłodnicy.
Zobacz inpa temp ale w IKE. Tam są chyba dwa czujniki temp w silniku. Jeden na licznik a drugi dla DME. Dlatego może być pewna rozbieżność.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Jak jest napisane temp silnika to jest temp płynu chłodzącego i chodzi o ten czujnik koło termostatu.
Ten błąd kojarzy mi się tylko z gongiem lub czujnikami ruchu do alarmu ale to mało prawdopodobne aby miało coś wspólnego z licznikiem. Gong jest podpięty właśnie do licznika.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Kurcze to tam jest temperatura 90C a na zegarach 99C..
Kolego nie mam czujnika przy termostacie (były dopiero po lifcie) mam obudowe termostatu bez czujnika i nie wiem gdzie on się znajduje..
Myślisz, że może być uszkodzony czujnik?
Zauważyłem, ze gdy samochod postoi pare godzin i odpale visko wciąga jak samolot ale po ok: 100 metrach przestaje (tak powinno rraczej być),
ale gdy temperatura silnika osiąga już 90C, Visco da się zatrzymać ręką (nie powinno tak być) dziwne..
Biały
W termostacie nie ma czujników temp tylko obok. W twoim aucie powinien być czujnik pod kolektorem a dokładniej pod kanałem pierwszego cylindra. Przynajmniej tak wynika z AUTODATY.
Te z kabelkami w termostacie to są sterowane kompem termostaty aby precyzyjniej sterować temperaturą silnika.
Visko jak jest zimne to przez jakiś czas potrafi huczeć ale po mocnym zagrzaniu powinno się załączać. Jak się nie załącza to albo problem z termostatem lub uszkodzone jest. Sprawdź czy chłodnica jest gorąca.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Chlodnica goraca, weze gorny i dolny tez..
Biały
Chlodnia goraca, weze gorny i dolny tak samo...
Biały
Jak chłodnica gorąca i visko się nie załącza to do wymiany. Jest na forum opisany sposób naprawy.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein