-
Początkujący Użytkownik
Aha zapomniałem napisać, żę przepływkę wymieniałem jakieś 10 tysięcy km temu w serwisie, filtr powietrza wymieniłem jakieś 1500 tysie km temu. Pytanie moje brzmi czy to kopcenie może mieć coś wspólnego z jakością paliwa, bo do tej pory tankowałem na orlenie i strasznie auto kopciło, a po zatankowaniu na shell'u i dolaniu płynu do czyszczenia wtrysków, kopcenie znacząco się zmniejszyło po wyjeżdżeniu 1/2 zbiornika. I teraz mam zagwozdkę dopiero co dalej. Faktem jest też to iż miałem około 45 tysięcy km temu awarie taką że olej poszedł w układ wydechowy i kopciło na biało po naprawie przez pewien czas, ale czy to mogło tak zniszczyć katalizator iż faktycznie blokuje swobodny wylot spalin? A jaki jest wasz stosunek do wycinania katalizatorów. Na końcu pytanie gdzie znajdę zawór Egr i jak go wyczyścić?
Uff dużo tego! :D
Ps. W moim modelu i roczniku jeszcze nie było filtra cząstek stałych.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum