-
Doświadczony Użytkownik
Po co?
Wątek dotyczy EML, podstawowe działania mające na celu wyeliminowanie trybu awaryjnego EML, który ogranicza otwarcie przepsutnic (tak jak zostało to opisane) już zostały omówione.
Problem ogranicza się tylko do tej kwestii, upatrywanie problemu w jakiś wyimaginowanych kwestiach związanych tym co zostało określone jako " sygnał z 2 czujników predkosci skrzyni biegów" jest całkowicie pozbawione sensu.
Powtórzę raz jeszcze:
Poprawnie działajacy EML bez awarii zezwoli na pełne otwarcie przepustnic, nawet jeśli skrzynia leży w kanale na dole, a auto stoi przed garażem :D
Dziękuje, dobranoc :hah:
Czarne e32 w benzynie!

Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum