-
Doświadczony Użytkownik
Dużo racji ma kolega powyżej.
Pierwsza rzecz to wyjście z trybu awaryjnego EML który ogranicza otwarcie przepustnic.
Przyczyn może być wiele, usterka w wiązce (w tym także w zegarach) jest jedną z częstszych.
Jeśli problem z trybem awaryjnym EML zostanie rozwiązany, rzeczone M70 będzie się wkręcać niezależnie od tego z jaką skrzynią się go zepnie, co więcej będzie się wkręcać tak samo nawet bez skrzyni (sprawdzone wielokrotnie).
To co napisano wyżej o podmianie komputerów z 850 CSi to bajka.
Do normalnego działania nie potrzeba żadnej motaniny, kolegów z Łodzi, komuterów z ASO za 6 tys ani magicznej różdżki czy błogosławieństwa Lorda Wiader ;)
Temat jest prosty i do ogarnięcia bez większych ceregieli :D
Czarne e32 w benzynie!

Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum