...jak płyn hamulcowy, nowe linki ręcznego ,okładziny tarczo-bębnów ,uszczelnienie wysprzęglika, simmering + uszczelka na tylną część wału ( ostał się jeden set z M5 :P ), nowy olej w skrzyni ATF Liqui Moly,dyfer LM 75W90,silnikowy 10W40 MoS2 z filtrem, filtr paliwa,nowe gumy z zaworkami z ASO ( przepływka-EML-odma). Wyregulowane zostały zawory ( niewielkie odchyłki), dokręcone banjo-bolts na magistralce olejowej, nowa uszczelka pod dekiel głowicy. Nowe świece,paski klinowe kpl .Wymieniliśmy także aparat zapłonowy, kable, termostat,visco+pompa wody,oryginalna sonda lambda (ASO). Wyciągnęliśmy i umyliśmy chłodnicę , była w idealnym stanie , ale syfu między lamelami było co niemiara, nowy płyn. Ciekawostka: chłodnica wody do M30B35 z klimą jest identyczna, jak do S38B38 bez klimy. Na koniec - pomiar ciśnienia sprężania i wszędzie równiutkie 12,3-12,5 bara, zerowy pobór oleju ( auto ma już pewnie natłuczone ok 10 kkm po zmianie).