no jano, to musisz w końcu zawitać na dzielnię, bo póki co to auto tylko z opowieści znam i na razie to jest jak z hondą yeti pewnego dariusza j. :D.
no jano, to musisz w końcu zawitać na dzielnię, bo póki co to auto tylko z opowieści znam i na razie to jest jak z hondą yeti pewnego dariusza j. :D.
Ostatnio edytowane przez kaktus ; 22-05-2013 o 00:56
Przejażdżka E32 zryła mi beret..przypomniało się...do tego stopnia, że zastanawiam się nad zmianą swojej E39 540 6B na E32 740 :P....
Wietec'ki z Koniną już na pokładzie, zawieszenie przód ogarnięte, szkoda że pod tą 15-tkę z zielonej nie weszły praktycznie nowe hample 315 mm z M5 na przód ..muszą poczekać na jakąś ładną 17-tkę ;) Reszta prawie-nowych gratów z rozbitka czeka na montaż.
Poniżej kolejna fotka feniksa-widmo po lekkiej korekcie lakieru:
![]()
Ostatnio edytowane przez ciah ; 06-06-2013 o 01:35
E12 525 79' było....
E32 735i manual 91' - ***** w crahstescie...
E39 540i manual 96' było...
E60 530iA 03'
...E34 S38B38 :)
...E92 S65B40 :)
ładnie się prezentuje:)
No tak ciah dzielnie pomagał przy zmianie zawieszenia, a w późniejszym czasie nakładał AutoGlym-a za co bardzo mu dziękuję :)
Kolejny update: 7er dostała sporty w prądzie i podłokietnikiem, nowe ori lampy hella, sprzęgło oraz masę innych rzeczy...
A środek wygląda teraz tak
Ostatnio edytowane przez jpj ; 25-06-2018 o 23:27
...jak płyn hamulcowy, nowe linki ręcznego ,okładziny tarczo-bębnów ,uszczelnienie wysprzęglika, simmering + uszczelka na tylną część wału ( ostał się jeden set z M5 :P ), nowy olej w skrzyni ATF Liqui Moly,dyfer LM 75W90,silnikowy 10W40 MoS2 z filtrem, filtr paliwa,nowe gumy z zaworkami z ASO ( przepływka-EML-odma). Wyregulowane zostały zawory ( niewielkie odchyłki), dokręcone banjo-bolts na magistralce olejowej, nowa uszczelka pod dekiel głowicy. Nowe świece,paski klinowe kpl .Wymieniliśmy także aparat zapłonowy, kable, termostat,visco+pompa wody,oryginalna sonda lambda (ASO). Wyciągnęliśmy i umyliśmy chłodnicę , była w idealnym stanie , ale syfu między lamelami było co niemiara, nowy płyn. Ciekawostka: chłodnica wody do M30B35 z klimą jest identyczna, jak do S38B38 bez klimy. Na koniec - pomiar ciśnienia sprężania i wszędzie równiutkie 12,3-12,5 bara, zerowy pobór oleju ( auto ma już pewnie natłuczone ok 10 kkm po zmianie).
E12 525 79' było....
E32 735i manual 91' - ***** w crahstescie...
E39 540i manual 96' było...
E60 530iA 03'
...E34 S38B38 :)
...E92 S65B40 :)