Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Wątek: [ pozostale] kluczyk

  1. #11
    Kupic nie kupisz prosto i na temat ...

    Ja pisalem zewyjac nie mozna z innego kluczyka w ladnym stanie :)
    Bo mam kluczyk ktory jest nowy nie uezywany i chyba bys nie wyjal tej gumki zeby nadal wygladala tak samo ;)

    Poza tym co Ci da sama gumka jak masz tak obudowe wytarta ze nie widac prawie napisu LOCK :D


    Przeciez masz milion innych forumow :) Moze ktos Ci lepiej poradzi :D

  2. #12
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    ojciec dokupywal do e39 kluczyk u breczki w ASO w bialymstoku, zwykly 250zl z pilotem 400zl

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    79
    BMW
    e38 728iA 2001
    Skąd
    Siedlce
    słuchajcie. Ostatnio nudziłem się i wymieniłem gumkę w pilocie. Trzeba ją obciąć do okoła.

    zaraz wrzucę fotki :)

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar phdream
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    764
    BMW
    E38 740i 6M
    Skąd
    Olsztyn
    Cytat Zamieszczone przez trolu
    Poza tym co Ci da sama gumka jak masz tak obudowe wytarta ze nie widac prawie napisu LOCK :D
    fakt ze kluczyk mam zjechany ale przeciez nie kupie samochodu dlatego ze kluczyk jest w marnym stanie.taki kupilem i chcialbym doprowadzic go do dobrego(przynajmniej) stanu.

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    79
    BMW
    e38 728iA 2001
    Skąd
    Siedlce
    1. rozbieram kluczyk.
    2. wyciągamy nadajnik do centralnego zamka.
    3. I teraz ostrym nożykiem od zewnątrz obcinamy gumkę, naciskając ją mocno od góry, żeby naprężyły się te ząbki które wtopione są w otwory :)
    jak widać na fotce krzywo obciąłem przy przycisku od otwierania klapy.
    3. Jak już wytniemy gumę to wycinamy ząbki te które trzymały przyciski w pilocie po lewej (dawca, kluczyk od e46)
    wkładamy gumkę w pilota, która ma dookoła rowek który trzyma gumkę na miejscu.
    4. Ja jeszcze przełożyłem z nowego pilota tą ala folię z przyciskami która, leży bezpośrednio na płytce scalonej, żeby lepiej kontaktowało.

    Jak na pierwszy raz nie jest, źle, może niedługo będę miał drugi kluczyk, to zrobię to lepiej i dokładniej.


  6. #16
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    kurcze ale wy macie "zajechane" kluczyki


  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    79
    BMW
    e38 728iA 2001
    Skąd
    Siedlce
    jak się ma 386000 km przebiegu to tak wyglądają :)

  8. #18
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    52
    BMW
    F01 740i in progress
    Skąd
    Bydgoszcz
    Jakies 2 tygodnie temu tez przeprowadziłem operacje przelozenia gumek w kluczyku.
    Ogólnie to gumka jest zamocowana na stałe !! i nie da sie tego zrobic bez przeciecia pomiedzy przyciskami od otwierania i otwierania klapy. Zeby dobrze to zrobic trzeba poswięcic troche czasu. W moim przypadku było to konieczne bo stare gumki byly juz zniszczone a to moj jedyny kluczyk z pilotem. Jestem zadowolony z efektu pracy :)

  9. #19
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    79
    BMW
    e38 728iA 2001
    Skąd
    Siedlce
    tak masz racje trzeba przeciąć po miedzy przyciskiem otwierania klapy i auta, ale tego nie widać

  10. #20
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    52
    BMW
    F01 740i in progress
    Skąd
    Bydgoszcz
    Cytat Zamieszczone przez kaamilalfa
    tak masz racje trzeba przeciąć po miedzy przyciskiem otwierania klapy i auta, ale tego nie widać
    Tak - po przecieciu skalpelem nie ma sladu i jest elegancko :)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •