Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 37

Wątek: Palenie gumy E38

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    Jedno jest pewne palenie gumy bmw z automatyczną skrzynia może się źle skończyć. Znam co najmniej 2 przypadki i konsekwencji jakie przynosi palenie gumy bmw z automatem.

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    300
    BMW
    740i
    Skąd
    Kraków
    michal_5000 właśnie o takie coś mi chodziło. Nie będę zaczynał dyskusji na temat czy siódemką wypada palić gumę czy nie. Z tego co widzę zdania są podzielone i jedni uważają to za poniżanie auta a drudzy za fajną zabawę i niech tak zostanie. Nie mam zamiaru palić w ten sposób kapci. Byłem tylko ciekaw w jaki sposób oni to robią. Z tego co koledzy piszą skrzynia biegów nieźle obrywa przy takim paleniu a nie uśmiecha mi się wydawać kilka tyś. na remont transmisji. Tak na mój chłopski rozum to musi się też obrywać hamulcom bo skoro oni robią to na zaciągniętym hamulcu to zblokowane są 4 koła więc jak to? Tylne się kręcą zablokowane? Nie podoba mi się to za bardzo....
    Nigdy się nie poddawaj-NIGDY!

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar ACS
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    237
    BMW
    E-38
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Individual23
    Tak na mój chłopski rozum to musi się też obrywać hamulcom bo skoro oni robią to na zaciągniętym hamulcu to zblokowane są 4 koła więc jak to? Tylne się kręcą zablokowane? Nie podoba mi się to za bardzo....

    Nie na zaciągniętym ręcznym,naciskasz jedną nogą na pedał hamulca a drugą na gaz,więc blokujesz tylko koła przednie co uniemożliwia rozpędzenie auta,pewnie wiesz że tylne hamulce nie mają takiej siły hamowania jak przednie więc z hamulcami nic się nie dzieje.

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    300
    BMW
    740i
    Skąd
    Kraków
    No ja miałem na myśli nożny a nie ręczny. Nożny hamuje na 4 koła przecież. No chyba ze jest jakiś cudowny sposób że da się tylko zblokować przednie koła a tył się kręci bez oporów....

    P.S. Ręczny blokuje tylko przednie koła ????
    Nigdy się nie poddawaj-NIGDY!

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar ACS
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    237
    BMW
    E-38
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Individual23
    No ja miałem na myśli nożny a nie ręczny. Nożny hamuje na 4 koła przecież. No chyba ze jest jakiś cudowny sposób że da się tylko zblokować przednie koła a tył się kręci bez oporów....
    Sprostowanie do tylnych hebli post wyżej ;) może nie nic,ale na pewno mocno nie dostają

    Cytat Zamieszczone przez Individual23
    P.S. Ręczny blokuje tylko przednie koła ????
    Chyba tylne.

    Napisałeś zaciągasz hamulec,zazwyczaj to się ręczny zaciąga.

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,152
    BMW
    BMW 7系列
    Skąd
    ワルシャワ
    Cytat Zamieszczone przez Individual23
    No ja miałem na myśli nożny a nie ręczny. Nożny hamuje na 4 koła przecież.
    Tak, ale nie wbijasz go do oporu, tylko z wyczuciem - na tyle, żeby trochę złapał przód (auto stoi lub wolno się porusza) ale jednocześnie, żeby jeszcze kręcił się tył.
    Cytat Zamieszczone przez Individual23
    No chyba ze jest jakiś cudowny sposób że da się tylko zblokować przednie koła a tył się kręci bez oporów....
    Taki sposób w sumie też jest (nie wiem czy cudowny ;) ). Można tak zmodyfikować układ hamulcowy, żeby "na żądanie" dało się odłączyć hamowanie tyłu. Ale to raczej chłopaczki w kebabach E36 czy E30 praktykują ;)
    '00 BMW 740i, cosmosschwarz
    Ex: '96 BMW 740i, cosmosschwarz
    Ex: '91 Mercedes-Benz 560SEC, perlmuttgrau

  7. #17
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Ręczny nie blokuje przednich kół ;) Najlepiej wcisnąć ham i lekko go popuszczać.Moc silnika przełamie tylne hamulce i tylko przednie będą trzymać.Rzecz jasna że gumy nie spali jak będzie się trzymać hamulec do oporu.

    Co do amerykańskich a niemieckich automatów-fakt jest spora różnica.

    Amerykańskie nie są aż tak precyzyjne jak od naszych sąsiadów(mowa o tych starszych)

    Przykładem jest pontiac który śmiga po sando (jaki nie wiem,Aurel pewnie będzie wiedział.Stoi koło klubu secret),Auto dość leciwe ale nie raz widziałem jak gość jedzie 60km/h i więcej i ładuje "wsteka",wygląda to dość efektywnie :] I to samo robi na wstecznym,jedzie ile fabryka i wbija D.Ja sam to widziałem nie raz "nad wisła".Gość mówi że robi tak od kiedy ma auto i ze skrzynią kompletnie nic się nie dzieje :)

    Cytat Zamieszczone przez michal_5000
    Można tak zmodyfikować układ hamulcowy, żeby "na żądanie" dało się odłączyć hamowanie tyłu. Ale to raczej chłopaczki w kebabach E36 czy E30 praktykują ;)
    Kumpel tak ma w e34 3,5 ;D

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik Awatar ACS
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    237
    BMW
    E-38
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Dzuda
    Przykładem jest pontiac który śmiga po sando (jaki nie wiem,Aurel pewnie będzie wiedział.Stoi koło klubu secret),Auto dość leciwe ale nie raz widziałem jak gość jedzie 60km/h i więcej i ładuje "wsteka",wygląda to dość efektywnie :] I to samo robi na wstecznym,jedzie ile fabryka i wbija D.
    Fiat 126p też to wytrzymuje,może nie takie prędkości,rozpędzaliśmy się na jedynce i wbijaliśmy wsteczny,jeszcze nigdy nie widziałem żeby tak maluch gumę jarał,trzeba się tylko do zgrzytu wsteka przyzwyczaić,dość nieprzyjemny ;)

  9. #19
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Jeszcze nie widziałem 126P w automacie ;D

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,152
    BMW
    BMW 7系列
    Skąd
    ワルシャワ
    Cytat Zamieszczone przez Johnny_Bravo
    hehe proszę cie nie porównuj amerykańskiego silnika z europejskim i amerykańskiej skrzyni z europejska.....
    Kiedy ja gustuję w takich porównaniach... :> Ale to właściwie nie na temat.

    Cytat Zamieszczone przez Johnny_Bravo
    taka impala zrywa przyczepność od 600obr/min nie ważne na jakich laczkach , mocy maja mało (stosunkowo) ale moment potęga i do tego jeszcze amerykańskie konie..
    Bez legend... Impala SS miała 330 lb ft momentu, co daje ok. 450 Nm.
    Powtarzam: na tych filmach oni to robią NA HAMULCU.

    Cytat Zamieszczone przez Johnny_Bravo
    mam ponad 300KM i ponad 500 niutków a jakoś z miejsca na suchym asfalcie nie traci przyczepności tylko momentalnie sie rozpędza...
    "Palenie gumy" robi się NA HAMULCU!!
    Proszę, tutaj filmik z E38:
    Filmik
    '00 BMW 740i, cosmosschwarz
    Ex: '96 BMW 740i, cosmosschwarz
    Ex: '91 Mercedes-Benz 560SEC, perlmuttgrau

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •