Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 58

Wątek: Problem z e65 745 n62 - falujące obroty + kopcenie.

  1. #41
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    88
    BMW
    Bmw e65 745i
    Skąd
    Częstochowa
    Rozumiem , czy moze to mieć coś wspólnego z tym kopceniem na wolnych obrotach ? Pozdr

  2. #42
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,983
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Nie mam pojecia, nie przerabialem tematu bo z moim silnikiem nie mam takich problemow.


    Sebek

  3. #43
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    67
    BMW
    BMW
    Skąd
    P-ń
    U mnie błędów w silniku nie ma....stąd gorzej z diagnozą:/

    Pojadę chyba jeszcze raz do ASO i niech mi konkretnie powiedzą co jest grane.
    Może faktycznie jak to kolega voshon, napisał trzeba wymienić uszczelniacze zaworowe...zobaczymy.

  4. #44
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    88
    BMW
    Bmw e65 745i
    Skąd
    Częstochowa
    A odczuwa kolega jakies braki mocy itd? Moje auto w czasie przyciskania raptownie gazu nie przykopci , jedynie jak postoi w korku ,

  5. #45
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez SLU
    A odczuwa kolega jakies braki mocy itd? Moje auto w czasie przyciskania raptownie gazu nie przykopci , jedynie jak postoi w korku ,
    To by wskazywało ze pierścienie puszczają :D?

  6. #46
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    67
    BMW
    BMW
    Skąd
    P-ń
    Cytat Zamieszczone przez SLU
    A odczuwa kolega jakies braki mocy itd? Moje auto w czasie przyciskania raptownie gazu nie przykopci , jedynie jak postoi w korku ,
    Braku mocy nie ma, autko ciągnie jak trzeba.....U mnie jest dokładnie to samo, przykopci tylko jak postoje dłużej w korku czy na światłach.

  7. #47
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Ja poważnie o tych pierścieniach - jeżeli dobrze kombinuje to takie są objawy - przynajmniej przy autach z lat 80 :D

  8. #48
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    67
    BMW
    BMW
    Skąd
    P-ń
    Cytat Zamieszczone przez Aldik
    Ja poważnie o tych pierścieniach - jeżeli dobrze kombinuje to takie są objawy - przynajmniej przy autach z lat 80 :D
    Coś w tym jest....

    Poczytałem dziś na innych forach wiele wątków o silnikach bmw, które biorą olej (zarówno w e34, e39, e48) i faktycznie główna diagnoza to:

    1. uszczelniacze zaworowe
    2. pierścienie

    może faktycznie tutaj leży przyczyna:/

    Orientujecie się ile może kosztować wymiana (tzn same ww. części) ??

  9. #49
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez FCB
    Cytat Zamieszczone przez Aldik
    Ja poważnie o tych pierścieniach - jeżeli dobrze kombinuje to takie są objawy - przynajmniej przy autach z lat 80 :D
    Coś w tym jest....

    Poczytałem dziś na innych forach wiele wątków o silnikach bmw, które biorą olej (zarówno w e34, e39, e48) i faktycznie główna diagnoza to:

    1. uszczelniacze zaworowe
    2. pierścienie

    może faktycznie tutaj leży przyczyna:/

    Orientujecie się ile może kosztować wymiana (tzn same ww. części) ??
    Znając życie niestety po drodze zawsze coś jeszcze wyjdzie do wymiany po za samymi pierścieniami, trzeba zdjąć obydwie głowice wieć planowanie i uszczelki dochodzą na bank itd itp. Zadzwon sobie do www.sxxxxxxxxs.pl - moi kumple, mają dobre części oryginalne jak i zamienniki - bez problemu Ci sprawdzą ceny jak sie powołasz na mnie. Wysyłają za pobraniem..

  10. #50
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    67
    BMW
    BMW
    Skąd
    P-ń
    dzięki Aldik za ten kontakt:)

    no właśnie, znając życie dojdzie jeszcze wymiana 100 jakiś uszczelek i innych pierdół....no ale co zrobić, póki co nie mam zamiaru sprzedawać furki, bo po za tym problemem, to autko jest naprawdę super, extra wyposażony więc ciężko byłoby mi się z nią rozstawać, a jeszcze trudniej nabyć kolejny egzemplarz z takim wyposażeniem:/

    także nic mi innego nie pozostaje jak rozwiązanie omawianego tematu....
    w przyszłym tygodniu zadzwonię do ASO ile u nich będą graty kosztować, później porównam z cenami ze strony od Aldik'a, i trzeba będzie zacząć działać :]

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •