Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 58

Wątek: Problem z e65 745 n62 - falujące obroty + kopcenie.

  1. #31
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    67
    BMW
    BMW
    Skąd
    P-ń
    Cytat Zamieszczone przez lajba2
    Nie wiem poco ci taka wygodna bryka ;) jak robisz tak mało km.
    bo nie było mnie stać na e60 m5 :(

    a tak na serio to miałem wiele egzemplarzy BMW (od serii 3 po serie 5 (nawet e34 m5), ostatnio e38 i co tu dużo powiedzieć.....7er to 7er :)) chociaż seria M bardzo mnie kusiła (e46 m3 albo e39 m5) no ale jednak w porównaniu do e65 to przepaść jeśli chodzi o technologię, bajery itp także padło na e65....fakt robię miesięcznie mało KM ale każdy przejechany KM to czysta RADOŚĆ Z JAZDY !

    odnoście tematu:

    zauważyłem, że autko puszcza dymka tylko jak dłużej postoi na włączonym silniku....
    za 1 - 2 tyg. jadę na wymianę oleju i przedmuchanie silnika:)

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik Awatar voshon
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    99
    BMW
    e65 745i 2003
    Skąd
    Bytom
    Cytat Zamieszczone przez FCB
    odnoście tematu:

    zauważyłem, że autko puszcza dymka tylko jak dłużej postoi na włączonym silniku....
    za 1 - 2 tyg. jadę na wymianę oleju i przedmuchanie silnika:)
    Jeśli samochód puszcza dymek po dłuższym postoju na włączonym silniku, nieważne czy w korku czy na parkingu, najprawdopodobniej winne są uszczelniacze zaworowe.
    Pomaga wymiana .... Wszystkich 32 :razz:

    Więcej na ten temat można znaleźć tutaj:

    http://www.bimmerfest.com/forums/sho...d.php?t=443735
    Locha pali:

  3. #33
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    67
    BMW
    BMW
    Skąd
    P-ń
    oki, przyjrze się temu:)

    chociaż wymiana oleju (teraz Valvoline Max Life) załagodziła ten problem:)

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik Awatar voshon
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    99
    BMW
    e65 745i 2003
    Skąd
    Bytom
    Cytat Zamieszczone przez FCB
    oki, przyjrze się temu:)

    chociaż wymiana oleju (teraz Valvoline Max Life) załagodziła ten problem:)
    Którego użyłeś? 5W-40? Z tego co wiem to spełnia tylko normę BMW LL-98. Chociaż, z drugiej strony, jeśli alternatywą jest grzebanie w silniku to może warto spróbować :)
    Locha pali:

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    140
    BMW
    320dT E91, było 745i E65 x2
    Skąd
    Oświęcim
    Do N62 kolega BZQ z innego forum polecal Valvoline MaxLife 0W30, nie pamietam nazwy kodowej, ciezko go dostac, ale nie jest drogi. Twierdzil ze Castrole mu zawsze połykało, a Valvoline od wymiany do wymiany ten sam stan.

    Z drugiej strony w innym temacie czytalem, ze Castrol jest olejem osadowym i zostawia syf zalepiajac ubytki, jak ktos zaleje innym olejem np Valvoline (teoretycznie ma on wlasciwosci regenerujace uszczelnienia silnika), to moze przeczyscic silnik i efekt moze byc gorszy.

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik Awatar voshon
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    99
    BMW
    e65 745i 2003
    Skąd
    Bytom
    Cytat Zamieszczone przez Zodiac
    Do N62 kolega BZQ z innego forum polecal Valvoline MaxLife 0W30, nie pamietam nazwy kodowej, ciezko go dostac, ale nie jest drogi. Twierdzil ze Castrole mu zawsze połykało, a Valvoline od wymiany do wymiany ten sam stan.

    Z drugiej strony w innym temacie czytalem, ze Castrol jest olejem osadowym i zostawia syf zalepiajac ubytki, jak ktos zaleje innym olejem np Valvoline (teoretycznie ma on wlasciwosci regenerujace uszczelnienia silnika), to moze przeczyscic silnik i efekt moze byc gorszy.
    Prawda zapewne jak zwykle leży pośrodku ;)
    Locha pali:

  7. #37
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    67
    BMW
    BMW
    Skąd
    P-ń
    nie pamiętam dokładnego oznaczenia tego oleju, mam butelkę w garażu - później sprawdzę...

    Po wymianie oleju:
    - autko kopci zdecydowanie mniej (wizualnie),
    - ubytek oleju na 1000KM na poziomie myślę, że wyjdzie ok. 1-1,5 litra bo jest na minimum (dokładnie powiem jak się zapali kotnrola o niskim poziomie oleju - i tutaj pytanie: jak pokaże się ta kontrolka to ile trzeba dolać ???? )

    Falujące obroty/nierówna praca silnika:
    - przedmuchanie/odpowietrzenie silnika miało pomóc jak to zapewniali Panowie z ASO przed robotą, jednakże nic to nie dało....
    I co dalej ??:/ nie będę odstawiać fury, żeby grali sobię w zgadywankę...a może to, a może tamto...bo splajtuję :/ ehhh

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik Awatar voshon
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    99
    BMW
    e65 745i 2003
    Skąd
    Bytom
    Pozostaje Ci "polubić" apetyt na olej i nierówną pracę silnika albo grzebać w silniku co, przy braku innych bardziej niepokojących objawów, może się dla Ciebie skończyć katastrofą finansową

    Może spróbuj zmierzyć kompresję na silniku oraz próbę olejową, to przynajmniej pozwoli wykluczyć, albo nie daj Boże potwierdzić, że to coś poważnego :x
    Locha pali:

  9. #39
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    88
    BMW
    Bmw e65 745i
    Skąd
    Częstochowa
    Witam! Mam podobne objawy tylko ze u mnie obroty nie drgaja , lecz jak postoi to pusci dymek ,auto bierze 1l oleju na 2tys km . Problem pojawil sie okolo 12miesiecy temu.
    Nie odczuwam braku mocy itd .
    Ostatnio robilem dluga trase okolo 3tys km w dwie strony , 90% to autostrada . auto nie wzielo grama oleju .
    Oto błedy w silniku ktore odczytalem poprzez Inpe
    http://www.voila.pl/193/fouup/
    http://www.voila.pl/194/k9a4w/
    Prosze o pomoc

  10. #40
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,981
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez SLU
    Oto błedy w silniku ktore odczytalem poprzez Inpe
    http://www.voila.pl/193/fouup/
    http://www.voila.pl/194/k9a4w/
    Prosze o pomoc

    Kolego, te bledy zapodales juz w innym dziale.

    Pierwszy z nich to problemy ze sterowaniem nawiewu.

    Drugi to problemy z systemem dopowietrzania zimnego silnika zaraz po dopaleniu w celu uzyskania lepszych wartosci emisji spalin.

    Niewiem dokladnie jak ten system nazywa sie po polsku.

    Blad wystepuje na dwoch rzedach cylindrow.

    Moze to byc problem z dodatkowa pompka lub jakims wentylem ktory za to dopowietrzanie jest odpowiedzialny.


    Pozdrawiam


    Sebek
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •