Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Wątek: wyjecie lampy po raz setny:)

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    400
    hmm. przy tej dziurce lekko w strone chlodnicy jest taka sruba na krzyzak z takim kuleczkiem plastikowym.. to o to chodzi? nie chcialem odkrecac ale moze to to?:)

    boje sie wszystko rozkrecac bo pozniej bedzie latalo:P jutro jak wstane i bede mial sily to poprobuje:) jakby co bede krzyczal:D

  2. #12
    Vip Vip Awatar Pablo_gl
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,602
    BMW
    E65 740d, E38 740i
    Skąd
    Gliwice
    to jest to.... bingo :D
    Dreams from Dreams - 7er...

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    19
    BMW
    740i
    Skąd
    Trójmiasto
    Siemka wszystkim:)
    Dokładnie. Śrubokręt krzyżakowy musi być ułożony delikatnie ku tyłowi pod kątem aby dostać tę śrubę - lecz jeśli jeszcze nie odkręciłeś tego kierunku to nie rób tego jeśli nie chcesz. W moim aucie mam założone brewki i odkręcam wszystko razem bo nie mam innej możliwości. Wiem o czym mówię, gdyż wyciągałem tak kilka razy gdy silniczek od regulacji wysokości oświetlenia mi zawodził. Odkręcenie samego kierunku jest możliwe po to aby nie demontować całej lampy gdy chcesz wymienić samą obudowę kierunku bo np.: pękła lub siadła żarówka a dojście od strony silnika jest kłopotliwe. Odkręcasz 2 sruby u góry obudowy reflektora, 2 śruby pod reflektorem, odpinasz przewody elektryczne lampy i wysuwasz reflektor razem z kierunkiem. Przewód elektryczny kierunku odłącz najprościej gdy lampa z kierunkiem lekko wysunie się i będziesz miał wówczas dojście do niego z zewnątrz. Montaż dokładnie w odwrotnej kolejności.
    Pozdro
    Bmw 740i to jest coś czego znajomi ci nigdy nie wybaczą

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    400
    kto to wymyslil te torx:) pozyczylem wszystkie roziary.. tylko takie dokladane do raczki.. no to wyszlo ze i raczka za gruba i krotka i nie doszlo do sruby:/

    najwazniejsze ze je zlikalizowalem;)

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    400
    noi kolejny gwozdz:))

    wyciagnelem przetwornice.. oddalem do specjalisty w Koszalinie, ktory zajmuje sie tylko i wylacznie przetwornicami ksenonowymi...

    zdiagnozowal ze przetwornica jest w pelni sprawna. malo tego. dal gwarancje na to.

    jeszcze paczka z przetwonica do mnie wraca.. ale macie jakies pomysly co to moze byc?

    bo ani zarnik.. noi wychodzi ze ani przetwonica:)) a swiatla brak:/

  6. #16
    Cytat Zamieszczone przez maniakowy
    noi kolejny gwozdz:))

    wyciagnelem przetwornice.. oddalem do specjalisty w Koszalinie, ktory zajmuje sie tylko i wylacznie przetwornicami ksenonowymi...

    zdiagnozowal ze przetwornica jest w pelni sprawna. malo tego. dal gwarancje na to.

    jeszcze paczka z przetwonica do mnie wraca.. ale macie jakies pomysly co to moze byc?

    bo ani zarnik.. noi wychodzi ze ani przetwonica:)) a swiatla brak:/
    podaj namiar na tego fachowca od przetwornic bo pewnie przyda się to wszystkim na forum
    i jakie ceny ma naprawy?

    pozdrawiam

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    400
    kurde oczekiwalem odpowiedzi na moje pytanie.. bo jednoooka beemka brzydko wygladaA:)

    co do fachmana to znalazlem go na allegro:

    http://www.hid-service.com/

    ceny tak jak podaje.. jako ze moja sprawdzil na wszystkich zakresach dzialania i oswiadczyl ze jest dobra, za diagnoze wzial 40zl i dal gwarancje rozruchowa na 7 dni :)

  8. #18
    Vip Vip Awatar AdamBMW
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    602
    BMW
    BMW 740i Individual E38 98', BMW 745i E23 85'
    Skąd
    Warszawa
    Jeżeli napewno żarówka i przetwornica są OK, napięcie dochodzi do przetwornicy to pewnie uszkodzony jest zapalnik żarówki który jest wewnątrz lampy, bo raczej innego wyjścia nie ma.

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    400
    no tak;) ale z tego co mi wiadomo czesc ta jest nienaprawialna. a i z dostepnoscia duzy klopot:/

  10. #20
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    15
    BMW
    E38 740ia
    Skąd
    Ciemna Strona Mocy
    Sprawdz czy masz mase i zasilanie na wejsciu do przetwornicy jezeli zasilanie jest i jestes pewny ze przetwornica dziala i zarnik jest ok ,to na 99% masz uszkodzony zaplonnik

    http://www.allegro.pl/item292062476_...lne_rozne.html

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •