Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Wątek: Kasowanie błędu po wymianie klocków hamulcowych.

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar Cichy
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    887
    BMW
    e38
    Skąd
    Poznan
    Cytat Zamieszczone przez przemo9999
    nie ma problemu.
    U mnie te sposób nie działa :(
    Impossible is nothing

    Żyć szybko, umierać młodo

  2. #2
    wstrząśnięty nie zmieszany Awatar WojtekD
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    8,616
    BMW
    e38 728 iA
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    11
    Jarek971 - czy problem wiąż istnieje ??
    Gra muzyka

  3. #3
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,268
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Cytat Zamieszczone przez przemo9999
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    Drzwi w tym przypadku nie maja nic do rzeczy, ale to tylko Ci ułatwia sprawę ;)
    No własnie drzwi maja inaczej nie skasujesz błędu. Jak sa zamkniete to nie ma takiej możliwości probowałem, a przy otwartych nie ma problemu.
    U szajboosa wystarczyło 10 wyłączeń i włączeń zapłonu. Później kontrolka sama zgasła ;)
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    692
    BMW
    e38 m52 + LPG
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    u mnie z tyłu jak zmieniałem klocki, wystarczyło na chwilke aku odpiac i podłączyć - odrazu bład znikł :)
    Biały

  5. #5
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    23
    BMW
    740d xdrive 2011r.
    Skąd
    Wrocław
    Problem dalej aktualny.Przód robiłem w styczniu.Aku odpinałem i też nie pomogło.Posprawdzam kabelki.

  6. #6
    jeśli jesteś pewny ze czujniki są OK, wówczas sprawdź przewody przy przejściu pod nadkola. Tam czasem zdarzało się ze się ułamywały przewody wewnątrz izolacji. Trzeba nieco wyczucia zeby znaleść taką usterkę :)
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    692
    BMW
    e38 m52 + LPG
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Cytat Zamieszczone przez Jarek971
    Problem dalej aktualny.Przód robiłem w styczniu.Aku odpinałem i też nie pomogło.Posprawdzam kabelki.
    Kolego.. hmm sprawdz tak jak pisze Sylwek,
    natomiast jak nie bedzie poprawy spróbuj rozciąć Izolacje na kablu i będziesz miał dwa przewody, zmostkuj je ze sobą i jeżeli błąd zniknie znasz przyczyne - uwalony czujnik
    Jeżeli nie zniknie polótuj te dwa przewody tak jak były, zailozuj i szukaj innej usterki.. Moim zdaniem czujnik jest zepsuty
    Tym sposobem wykluczysz czy czujnik jest zepsuty
    Biały

  8. #8
    pomysł dobry, z tym ze może nie tnij przewodów :/ Po zdjęciu wtyczki widać z boku piny, a konkretnie miejsca gdzie się wciska żeby przewody wyjąć z wtyczki. Osobiście nie jestem zwolennikiem cięcia przewodów które maja nielekko. Sól i woda to niemal codzienność :)

    Zmostkuj tak jak bialydaro pisze albo sprawdź miernikiem czujnik "na zwarcie"
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  9. #9
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Mało tego... te przewody (nie wiem jak w przedlifcie) są wolframowe! I można zapomnieć o lutowaniu :( podobno są środki które sprawiają, że cyna się ich trzyma ale ja w mojej apteczce małego elektronika nie znalazłem nic co by sprawiło, że cyna się przyklei do kabli :/
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    692
    BMW
    e38 m52 + LPG
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Cytat Zamieszczone przez coboss
    Mało tego... te przewody (nie wiem jak w przedlifcie) są wolframowe! I można zapomnieć o lutowaniu :( podobno są środki które sprawiają, że cyna się ich trzyma ale ja w mojej apteczce małego elektronika nie znalazłem nic co by sprawiło, że cyna się przyklei do kabli :/
    Ja mam przedliftowe 7er, i z tyłu tak sprawdzałem :)
    PS. nie trzeba lutować to testów, założyc koszulke termokurczliwą, skręcić dobrze przewody ze sobą - zgrzać i nawet lutować nie trzeba :) Pozdro!
    Biały

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •