tam zdaje sie na włozenie długich śrób i rozruszanie kominy troche przeszkadzają, bynajmniej w 750 nie było za bardzo tam ruchu
 
			
			 
					
				
			
			 
			
				tam zdaje sie na włozenie długich śrób i rozruszanie kominy troche przeszkadzają, bynajmniej w 750 nie było za bardzo tam ruchu
BMW sie nie psuje
 
			
			 
					
				
			
			 
			
				jest ciasno i nie powiem, ze w różnych E38 różnie idzie. Od lekko wypadających po zatwardziałe orzechy :hah:
Tak samo kwota zależy od tego jak idzie ;)
A sposoby jak najbardziej dobre :)
Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci
 
			
			 
					
				
			
			 
			
				Dziekuje Panowie za rady.. :)
Amortyzatory wymienione.
Dodam, że wymieniałem bo mi latał samochód na koleinach..
I jest problem:
Wymieniłem:
Przód: wachacz górny i dolny, wspornik. (Dwie strony)
Tył: 2 wachacze górne, wachacz dolny czy łacznik nie wiem jak sie nazywa dokładnie , tuleja pływająca, amortyzatory (dwie strony)
Wsadziłęm kupe pieniążków w samochód a autko sciąga na koleinach co jeszcze sprawdzićm wymienić? Pozdrawiam..
Biały
Czym prędzej udać się na regulację geometrii. Było o tym wielokrotnie pisane. Sprawdzić ciśnienie w ogumieniu. Jeśli nie ma już ŻADNYCH luzów, to po powyższych zabiegach auto powinno prowadzić się przyzwoicie.
 
			
			 
					
				
			
			 
			
				Miałem kolego zrobioną kompletnie geometrie komputerową przód, tył wraz z zbieżnościa miesiąc temu włąsnie po wymianie wachaczy ciśnienie w kołach okej mam 2,5bar na przodzie i na tyle przy 225/50/17r to dobre? opony z opcja flat lopy dunlop i pirelli.. :(Zamieszczone przez sylwekk
Biały
Tego ciśnienia to trochę dużo..... Podstawowa sprawa, żeby było równe osiami i symetrycznie rozłożone stronami. Wahacze akurat nie powinny mieć kluczowego wpływu na geometrię, bo są elementami nieregulowalnymi (mogą jednak odbiegać od wymiarów fabrycznych, a wtedy cała geometria idzie w diabły).
Pamiętaj, że wymiana jakiegokolwiek elementu po regulacji może mieć wpływ na ustawienie zawieszenia. Stąd moja sugestia....
 
			
			 
					
				
			
			 
			
				Sylwek napisałem prędzej, że ustawiałem geometrie po zmianie zawieszenia. Tylko dziś wymieniłem amortyzatory z tyłu nie odkręcając wachaczy.Zamieszczone przez sylwekk
co jeszcze mogę sprawdzić nie mam już koncepcji i sił.. :(
Biały
witam zamierzam wymienić amory tylne . Pytanie do was czy muszę ściągać górną półkę?? pod połka są 3 śruby którymi przykręcony jest amortyzator?? jak się do nich dobrać??
Półkę trzeba zdjąć. Potem nasadowa 13mm i górę kolumny masz odkręconą.Zamieszczone przez dealer25
wszystko jasne :) dziękiZamieszczone przez sylwekk