Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Wątek: Problem przy zmianie amortyzatorów tył

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    100
    BMW
    F 01
    Skąd
    z azot
    tam zdaje sie na włozenie długich śrób i rozruszanie kominy troche przeszkadzają, bynajmniej w 750 nie było za bardzo tam ruchu
    BMW sie nie psuje

  2. #2
    jest ciasno i nie powiem, ze w różnych E38 różnie idzie. Od lekko wypadających po zatwardziałe orzechy :hah:

    Tak samo kwota zależy od tego jak idzie ;)

    A sposoby jak najbardziej dobre :)
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    692
    BMW
    e38 m52 + LPG
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Dziekuje Panowie za rady.. :)
    Amortyzatory wymienione.
    Dodam, że wymieniałem bo mi latał samochód na koleinach..
    I jest problem:
    Wymieniłem:
    Przód: wachacz górny i dolny, wspornik. (Dwie strony)
    Tył: 2 wachacze górne, wachacz dolny czy łacznik nie wiem jak sie nazywa dokładnie , tuleja pływająca, amortyzatory (dwie strony)
    Wsadziłęm kupe pieniążków w samochód a autko sciąga na koleinach co jeszcze sprawdzićm wymienić? Pozdrawiam..
    Biały

  4. #4
    Czym prędzej udać się na regulację geometrii. Było o tym wielokrotnie pisane. Sprawdzić ciśnienie w ogumieniu. Jeśli nie ma już ŻADNYCH luzów, to po powyższych zabiegach auto powinno prowadzić się przyzwoicie.

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    692
    BMW
    e38 m52 + LPG
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Cytat Zamieszczone przez sylwekk
    Czym prędzej udać się na regulację geometrii. Było o tym wielokrotnie pisane. Sprawdzić ciśnienie w ogumieniu. Jeśli nie ma już ŻADNYCH luzów, to po powyższych zabiegach auto powinno prowadzić się przyzwoicie.
    Miałem kolego zrobioną kompletnie geometrie komputerową przód, tył wraz z zbieżnościa miesiąc temu włąsnie po wymianie wachaczy ciśnienie w kołach okej mam 2,5bar na przodzie i na tyle przy 225/50/17r to dobre? opony z opcja flat lopy dunlop i pirelli.. :(
    Biały

  6. #6
    Tego ciśnienia to trochę dużo..... Podstawowa sprawa, żeby było równe osiami i symetrycznie rozłożone stronami. Wahacze akurat nie powinny mieć kluczowego wpływu na geometrię, bo są elementami nieregulowalnymi (mogą jednak odbiegać od wymiarów fabrycznych, a wtedy cała geometria idzie w diabły).

    Pamiętaj, że wymiana jakiegokolwiek elementu po regulacji może mieć wpływ na ustawienie zawieszenia. Stąd moja sugestia....

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    692
    BMW
    e38 m52 + LPG
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Cytat Zamieszczone przez sylwekk
    Tego ciśnienia to trochę dużo..... Podstawowa sprawa, żeby było równe osiami i symetrycznie rozłożone stronami. Wahacze akurat nie powinny mieć kluczowego wpływu na geometrię, bo są elementami nieregulowalnymi (mogą jednak odbiegać od wymiarów fabrycznych, a wtedy cała geometria idzie w diabły).

    Pamiętaj, że wymiana jakiegokolwiek elementu po regulacji może mieć wpływ na ustawienie zawieszenia. Stąd moja sugestia....
    Sylwek napisałem prędzej, że ustawiałem geometrie po zmianie zawieszenia. Tylko dziś wymieniłem amortyzatory z tyłu nie odkręcając wachaczy.
    co jeszcze mogę sprawdzić nie mam już koncepcji i sił.. :(
    Biały

  8. #8
    Vip Vip Awatar dealer25
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,610
    BMW
    e66 750Li
    Skąd
    Wałcz
    witam zamierzam wymienić amory tylne . Pytanie do was czy muszę ściągać górną półkę?? pod połka są 3 śruby którymi przykręcony jest amortyzator?? jak się do nich dobrać??

  9. #9
    Cytat Zamieszczone przez dealer25
    witam zamierzam wymienić amory tylne . Pytanie do was czy muszę ściągać górną półkę?? pod połka są 3 śruby którymi przykręcony jest amortyzator?? jak się do nich dobrać??
    Półkę trzeba zdjąć. Potem nasadowa 13mm i górę kolumny masz odkręconą.

  10. #10
    Vip Vip Awatar dealer25
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,610
    BMW
    e66 750Li
    Skąd
    Wałcz
    Cytat Zamieszczone przez sylwekk
    Półkę trzeba zdjąć. Potem nasadowa 13mm i górę kolumny masz odkręconą.
    wszystko jasne :) dzięki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •