Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Wątek: [ elektryka] nieznana wtyczka

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar phdream
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    764
    BMW
    E38 740i 6M
    Skąd
    Olsztyn
    U mnie w M60 niedaleko wtyczki od czujnika położenia wału są jeszcze 2 luźne wtyczki.Od czego nie mam pojęcia,ale tak było i niech się buja :D

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    375
    BMW
    740i e38 1996r m62b44
    Skąd
    Środa Śląska
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    W M60 tam gdzie jest gniazdo w kółku jest czujnik położenia wału, analogicznie na lewej głowicy (symetrycznie) jest podłączony czujnik połozenia wałka rozrządu.

    Dlatego poprosiłem o rozszerzenie wypowiedzi co to za silnik, ponieważ niewiele wiemy jakiego się to dotyczy

    2 czujniki są zawsze. Położenia wału, wałka, ewentualnie trzeci czujnik połozenia wałka ssącego w lewej głowicy (te z vanosami)
    Kolego mój silnik to m60 4.0 1994 rok dodam tylko ze na głowicach wszystkie wtyczki są podpięte a ten wisi i nie wiem co to jest najgorsze że nie mogę znaleźć drugiego końca tego przewodu.

  3. #13
    Drugi koniec przewodu to czujnik nr 1 i powinien być zamocowany w deklu nr 1 nad kołem pasowym napędu osprzętu. Na kole jest "zębatka" i z niego czyta ów czujnik ;)

    Powodzenia
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    375
    BMW
    740i e38 1996r m62b44
    Skąd
    Środa Śląska
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    Drugi koniec przewodu to czujnik nr 1 i powinien być zamocowany w deklu nr 1 nad kołem pasowym napędu osprzętu. Na kole jest "zębatka" i z niego czyta ów czujnik ;)

    Powodzenia
    dzięki kolego na weekend popatrzę może do tego dojdę a co przez to się może dziać że jest on nie podłączony??

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    323
    BMW
    745iLi320i
    Skąd
    Murowana Goślina
    http://img198.imageshack.us/i/img7371ih.jpg/

    To fotka mojego motorka, to jest m60b30 (94 rok), nie ma łamanej wtyczki, ale są rzeczy, których nie widzę u ciebie na fotce. Nie wiem czy to pomoże, ale możliwe, ze czegoś tu u ciebie nie ma. Jeśli są różnice pomiędzy tym sterowaniem między m60b30 a m60b40 to przepraszam.

  6. #16
    U Flesza jest dokładnie tak jak ma byc :)

    Dziwne jest to, jak masz Stachu0505 wyprowadzone czujniki stukowe. Jak w M62. Jakiś wałek?
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    11
    BMW
    E38 730i
    Skąd
    Dąbrowa Górnicza

    j/w

    Też miałem takiego zwisa i znalazłem miejsce do wpięcia go od spodu bloku - niestety mój kabelek zwisający został zauważony po tym, jak przejechałem trasą ok 300km i z końcówki niewiele zostało :) nie było błędów na kompie, więc nie ma tragedii :) a czy to nie może być końcówka czujnika od oleju?

  8. #18
    A Ciebie kolego ARCZI.Młody zapraszam do Działu"Przedstaw sie"!!!!!

  9. #19
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    11
    BMW
    E38 730i
    Skąd
    Dąbrowa Górnicza
    dziękuję, z zaproszenia skorzystam :)

  10. #20
    Banned
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    90
    BMW
    BMW E38 740 IL
    Skąd
    Chorzów/Końskie
    Witam moim zdaniem trzeba bylo by to zobaczyc bo to moze byc wtyczka do czujnika temperatury w filtrze powietrza termostatu lub ogolnie mogl byc wymieniony silnik z m 60 na m 62 gdzie roznica jest chyba wlasnie w czujniku polozenia walka bo z tego co widze mowa tu o b 4.0 ???

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •