Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 33 z 33

Wątek: bmw - auto przednionapędowe? co o tym sądzimy?

  1. #31
    Cytat Zamieszczone przez cursor
    Za to przedni napęd jest droższy w serwisowaniu, ponieważ dyferencjał i skrzynię masz w jednej obudowie, czego nie masz w układzie klasycznym.
    Cena serwisowania to już nie jest problem producenta, tylko kupującego. Ile oni przez te 3 lata zrobią napraw gwarancyjnych? Takie rzeczy zaczynają się psuć po latach. A póki co, ich interesuje żeby auto zrobić maksymalnie tanio, a sprzedać jak najwięcej i maksymalnie drogo. To jest jedyny cel firmy. Ciekaw jestem, czy takie 1er z przednim napędem będzie wyraźnie tańsze od poprzednika. Jakoś nie wydaje mi się.

    Cytat Zamieszczone przez cursor
    Aldik napisał/a:
    (pastikowe chromy),

    W E38 też "chrom" to plastik pomalowany ;)
    Ale jakość jest trochę inna :] Zobacz sobie jak wyglądają te plastikowe chromy na Mercedesach, np. W211. Już w 2-3 letnich egzemplarzach robią się zielone... W aucie za 200-400tyś... Nie skomentuję tego. Jakość Mercedesa skończyła się w połowie lat 90', wraz z wejściem ery okularów. Nową S-klasą też jeździłem i niektóre materiały we wnętrzu (np. przełączniki od ustawiania foteli) jakością przypominały plastik jak z kubków po jogurcie. Do tego szara farba, która ścierała się po przejechaniu 40tyś km. Wyglądało to jak wspomniane wcześniej stare telefony Nokii...
    Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330

  2. #32
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez cursor
    W E38 też "chrom" to plastik pomalowany ;)
    Ale porównaj te W 38 a w tym hammerze...

  3. #33
    Myślę że takie porównanie było by nietaktem i obrazą dla BMW. Ja uznaje tylko jednego Hammera- H1. Prawdziwe terenowe auto, w którym nie ma miejsca na gówniane chromy, a jakość plastików w środku jest dla mnie tak istotna jak wzrost gospodarczy w Mauretanii :] To auto ma po prostu wszędzie wjechać w jednym kawałku. A plastikowe wynalazki typu H2 czy H3 to moim zdaniem samochody dla wyżelowanych gogusiów, którzy nie zawsze mają męskość na swoim miejscu i boją się, że przy wsiadaniu do H1 złamią sobie paznokieć w małym palcu lewej stopy. I tak samo jak nie uznaję takich badziewnych wynalazków, tak też nie chcę BMW FWD. Pomimo że będzie to zapewne najlepiej prowadzące się na świecie FWD. Chcę dalej mieć 306 KM w serii 1 i napęd na tył, żeby latać bokami samymi strzałami ze sprzęgła albo nadrzutem kierownicy, a nie pitolić się z cięciem na łapie... No ale cóż zrobić, ja nie jestem targetem dla koncernu. Pewnie nawet nigdy nie kupię nowego BMW. Pozostanie mi tylko kupować stare, dobre, używane RWD
    Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •