Podepnę się bo temat u mnie jest i tak,już mocno zaawansowany.
Otóż jak wiadomo mam silnik m30b35 szukałem głowicy do tego silnika i taką miałem dostać ale jak się okazało po otwarciu paczki mam głowicę od b30.
są tylko dwie rożnice pomiędzy tymi głowicami.
1 okienka kanałów dolotowych są o jakieś 3mm mniejsze(chodź z oryginalnym kolektorem od b35 różnica wynosi ok 1-1,5mm)
2 komora spalania jest minimalnie mniejsza

obrobiłem kanał dolotowy by było gładkie przejście miałem powiększać cały kanał ale się boję,żebym nie odwalił takiego numeru jak przy swoim fordzie,że się doszlifowałem do kanałów wodnych

mierzyłem wszystkie wymiary, zawory,kanały, wysokość,całej głowicy,głębokość komory spalania i jedyny różnice jakie wyszły to te o których pisałem wyżej,kolektory pasują bez problemu.

chciałbym podkreślić iż moim celem nie jest drutowanie silnika po tym jak się upewniłem,że wszystko będzie pasowało głowica dostanie nowe uszczelniacze,dotrę zawory,planowanie itd.
na pewno gdy trafię gdzieś na dobrą głowicę do b35 to ją zakupię i na wiosnę lub lato zrobię podmianę jednakowoż chciałbym zauważyć,że są możliwe takie operacje.
pozdrawiam:D