i później są własnie takie problemy....
Nie od dzis pracuje przy oponach w BMW i wiem co sie dzieje. Widocznie nie chcecie słuchać tych co problem przerabiali :hah:
i później są własnie takie problemy....
Nie od dzis pracuje przy oponach w BMW i wiem co sie dzieje. Widocznie nie chcecie słuchać tych co problem przerabiali :hah:
Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci
Przerabiałem ten sam problem, jak dowiedziałem się w serwisie problem był w średnicy koła tylnego i kontrola trakcji wariowała, zmiana opon na właściwe do wskazań tabeli (kosztowała dużo) załatwiła sprawę i komunikat nie powrócił. Pozdrawiam.
Ps: Te auta czasem są mądrzejsze od nas i bardzo nie lubią kombinacji typu POLAK POTRAFI I MOŻE. :D :D :D
Risorius ;-)
Tak z ciekawości jakim niby ciśnieniem należy napompować oponę 235/35/19 ?? Z tego co widziałem na swoich to 235/60/16 mają znacznie większe obciążenie dopuszczalne aniżeli te o niższym profilu(nie pamiętam dokładnie ale różnica chyba 150kg, profil 35 mają max 600kg a 60 chyba 750kg czy coś koło tego).Zamieszczone przez cursor
Ostatnio edytowane przez cutthr0at ; 28-07-2015 o 10:30
Podam na przykładzie innego auta.
Dla gumy 185/60/14 producent podaje 1,8bar, gumę 195/45/15 pompowałem już 2.5 bar.
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms