-
Zaawansowany Użytkownik
Moim zdaniem kolego bardziej opłaca się naprawić ten silnik . V12 jest bardzo prostym i nie skomplikowanym silnikiem a koszty remontu wcale nie są takie duże a po remoncie przynajmniej będziesz pewny ze nic ci nie padnie koszt wymiany dwóch uszczelek pod głowicami , planowanie głowic plus wymiana uszczelniaczy zaworów to ok tysiąc złotych a jak chcesz to możesz sobie wymienić ślizgi na rozrządzie i łańcuch rozrządu to wraz z olejami itp wyniesie to maks 1500 ja podaje cenę samych części i planowania głowic ale i tak się to bardziej opłaca bo za zajechane v12 trzeba dać na allegro ok 1000 zł + koszt wymiany silnika czyli jakieś minimum 600 zł to już masz 1600 a tak za około 2000 złotych masz zrobiony godny remont silnika i spokojnie możesz latać bez obaw ze coś ci padnie .
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum