Cytat Zamieszczone przez monster_pl
Cytat Zamieszczone przez BOSS
Cytat Zamieszczone przez monster_pl
Cytat Zamieszczone przez BOSS
Cytat Zamieszczone przez monster_pl
Zacząłbym od sprawdzenia ciśnienia oleju - 15 min. roboty. Do zrobienia prawie w każdym warsztacie.
Pozdrawiam.
15min roboty?? :D chyba zartujesz albo silnika M67 na oczy nie widziales....
To gdzie ten czujnik ciśnienia? Pod pokrywą rozrządu że sprawa tak skomplikowana?
Trzeba zdemontowac EGRy, rury dolotowe, wszystkie podcisnienia, czesciowo przewody paliwowe potem jeszcze tylko demontaz kolektora ssacego i w gaszczu wszystkiego pojawia sie czujnik... ;D daje sobie reke uciac ze 80% tych "prawie kazdych warsztatow" nie wiedzialoby nawet od czego zaczac ;)
Jeżeli to co piszesz jest prawdą, to tylko inżynierowie BMW mogli coś takiego wymyślić. Pewnie mieli praktykę w AUDI:) 100-u inżynierów non-stop kombinuje zapewne tylko nad tym, jak coś skomplikować do tego stopnia, aby wymiana głupiego czujnika kosztowała z 1000 PLN.
Dobrze że mam mało skomplikowną benzynę:)
Masz pomysł w jaki sposób sprawdzić ciśnienie oleju bez rozbierania tego całego ustrojstwa, co i tak nie ma sensu w tym przypadku?
Rozbieralem to juz 2 razy - jeszcze kilka i moze rzeczywiscie zmieszcze sie w 15min ;D (trening czyni mistrza a mistrz czyni cuda :] )
A wracajac do sprawy- najpierw pod lupe idzie filtr oleju- tj bosch robi wylot a na jego miejsce wskakuje knecht, a jak to nie pomoze, to w silniku poplynie gestszy motul z DE ;)