Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 99

Wątek: [ elektronika] "STOP OELDRUCK" w 740d

  1. #51
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,142
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez max
    Byłem u mechanika , na początku tyg mam podjechać to zbada to ciśnienie .
    Nie chciał bym się bawić w remont bo wtedy będzie to oznaczało rozstanie z BMW raz na zawsze . Tyle siana wpakowałem już a jeszcze do zrobienia trochę zostało " niewiadomych usterek" poza tym np wspomaganie w bmw 7 które jest jedną wielką zagadką , a na co dzień drażni. Jak już piszę to dodam, że standardową usterkę jaką są elektrozaworki ciepła też mam do usunięcia mimo rocznika... zamówiłem nowe ale jak nie pomoże to siekierka i w drogę z tym pięknym autem w którym wiecznie coś się knoci. Smutne ale prawdziwe !
    Zapalajace sie cisnienie oleju w 3.0D to nie jest dobry znak... :( Max slyszac o kolejnych usterkach w twoim aucie wyglada mi na to ze kupiles totalnie wyeksploatowany egzemplarz po "korekcie" przebiegu lub po innych wypadkowo-powodziowych przejsciach :(
    Usterka zaworkow w 95% jest wynikiem stosowania NIEORYGINALNEGO plynu chlodniczego wiec nie ma co sie sugerowac rocznikiem- czy 94 czy 02r po zalaniu jakiegos badziewia w ciagu kilku miesiecy jest po zaworkach...
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  2. #52
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    358
    BMW
    ex e38 750 [m73n] 2000r.
    Skąd
    Hessen/DE
    Cytat Zamieszczone przez BOSS
    Cytat Zamieszczone przez monster_pl
    Cytat Zamieszczone przez BOSS
    Cytat Zamieszczone przez monster_pl
    Cytat Zamieszczone przez BOSS
    Cytat Zamieszczone przez monster_pl
    Zacząłbym od sprawdzenia ciśnienia oleju - 15 min. roboty. Do zrobienia prawie w każdym warsztacie.
    Pozdrawiam.
    15min roboty?? :D chyba zartujesz albo silnika M67 na oczy nie widziales....
    To gdzie ten czujnik ciśnienia? Pod pokrywą rozrządu że sprawa tak skomplikowana?
    Trzeba zdemontowac EGRy, rury dolotowe, wszystkie podcisnienia, czesciowo przewody paliwowe potem jeszcze tylko demontaz kolektora ssacego i w gaszczu wszystkiego pojawia sie czujnik... ;D daje sobie reke uciac ze 80% tych "prawie kazdych warsztatow" nie wiedzialoby nawet od czego zaczac ;)
    Jeżeli to co piszesz jest prawdą, to tylko inżynierowie BMW mogli coś takiego wymyślić. Pewnie mieli praktykę w AUDI:) 100-u inżynierów non-stop kombinuje zapewne tylko nad tym, jak coś skomplikować do tego stopnia, aby wymiana głupiego czujnika kosztowała z 1000 PLN.
    Dobrze że mam mało skomplikowną benzynę:)
    Masz pomysł w jaki sposób sprawdzić ciśnienie oleju bez rozbierania tego całego ustrojstwa, co i tak nie ma sensu w tym przypadku?
    Rozbieralem to juz 2 razy - jeszcze kilka i moze rzeczywiscie zmieszcze sie w 15min ;D (trening czyni mistrza a mistrz czyni cuda :] )
    A wracajac do sprawy- najpierw pod lupe idzie filtr oleju- tj bosch robi wylot a na jego miejsce wskakuje knecht, a jak to nie pomoze, to w silniku poplynie gestszy motul z DE ;)
    No dobrze, ale w jaki sposób zmierzyć ciśnienie oleju w tym silniku?
    monster_pl

  3. #53
    Zaawansowany Użytkownik Awatar max
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    666
    BMW
    E38 730D
    Skąd
    pomorze
    Nie słyszałem że by w innym aucie padały elektrozaworki :) Nawet jak się lało kranówę :)
    Ale bmw każde jakie miałem zawsze gorącym na szybę dawało :)

    BOSS jak widać nie tylko mi sie zapala ta kontrolka od ciśnienia , chociaż ostatnio zapalała mi się na zlocie (majówka z bmw) gdzie 1,5 godz stałem w korku i pod koniec już miałem disco na budziku :)

    Poza tym auto chodzi tylko jak chcesz mieć idealnie to pakujesz , pakujesz aż sie wykończysz :) Sporo części wymieniam bo może to być przyczyną ale zazwyczaj nie jest :)
    ALe twardo walcze, za chwile auto będzie nowe na oryg częściach he he

    Druga strona medalu to że jak auto przekracza 200 tyś to trzeba wszystko robić powoli, no i 10 latek to nie 2 ;)
    Ale i tak twierdze że bmw to poza wyposażeniem i wyglądem jedna wielka kup.a
    Na dodatek mechanicy nie mają pojęcia o naszych 7er.
    Że by nie forum to chyba był bym zmuszony pojechać na serwis , a tam nie ma litości 8/

  4. #54
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Hmm tak się zastanawiam nad jedną rzeczą .. max pisze że auto 200 tys i trzeba już wszystko naprawiać robić i w ogóle, no ale ok, tak sobie przypomniałem że w lamerskiej gazecie "Auto Świat" robią testy 100 tys km, i hmm z tego co tam się czyta to elementy auta zazwyczaj nie są jakoś bardzo wyeksploatowane, więc myślę że po 200 tys też być nie powinny za wiele. Kolejną ważną rzeczą jest to że te 100 tys robią chyba w ciągu pół roku lub roku?? Niech mnie ktoś poprawi jak się mylę.

    I tutaj pada stwierdzenie jak naiwni są wszyscy którzy wierzą że ich 7er ma ma przejechane 200 tys km. I Ty max też jesteś naiwny , niestety możesz się obrazić, ale wierząc że Twoje auto ma 200 tys .....

    Pewnie i tak wiele osób zignoruje to co napisałem. A jeszcze jedna rzecz, kto kupuje diesla żeby w ciągu 10 lat przejechać nim 200 tys km, tych bemek raczej biedacy i szarzy ludzie nie kupowali.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  5. #55
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    To jest nas dwóch ;D chyba na zlocie wyrzucimy żale na nasze piękne auta.
    Ja właśnie wpierdzieliłem kolejne 3500zł w klamoty i został mi jeszcze silnik i kojne 1000zł minimum których już nie mam ale w końcu ją skończę robić i będzie nowa i piękna ;D
    Po części masz bitek rację ani ja ani max nie mam 200tys przebiegu. Ale powiem Ci, że patrząc na to co wylicza BMW lub producenci osprzętu jeżeli chodzi o przebiegi to jest bardzo dobrze a w niektórych sprawach rewelacyjnie. Bez problemu niektóre podzespoły robią dwa razy większy przebieg niż jest obliczany według producenta i nie mówię tutaj o stylu jazdy dziadziusia w niedzielne popołudnie! Diesla się kupuję aby go cisnąć i nie patrzeć na paliwo itd
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  6. #56
    Cytat Zamieszczone przez coboss
    ...w końcu ją skończę robić i będzie nowa i piękna ;D
    Kurcze - co i rusz to samo sobie powtarzam i poprawiam to co wiek nadszarpnął :)
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  7. #57
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Sprawa wygląda tak - silnik się zużywa - trochę zużywają się panewki na wale i wałkach, pompa oleju też nowa nie jest i może dawać niższe ciśnienie - sumą tego mogą być problemy na wolnych obrotach. Jednak nie chce mi się wierzyć, że dzieje się to w takich silnikach po 200tyś km - raczej bym obstawiał na 400-500 tyś. No chyba, że ktoś jeździł na najgorszym oleju i katował silnik...


    Trzeba sprawdzić ciśnienie manometrem - może jest minimalnie niżesz od progu załączania się czujnika - jakie jest minimalne w 4.0d 0,4 bara ? Jak sprawdzicie to będzie wszystko wiadomo.

  8. #58
    Zaawansowany Użytkownik Awatar max
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    666
    BMW
    E38 730D
    Skąd
    pomorze
    Moja być może też nie ma 200 tyś(235 dokładnie ;) ) . Ale to BMW 7 (niby takie dobre) więc powinno wytrzymać nawet 500 tyś !
    A tu wszyscy tylko ładują i ładują , a końca nie widać :( O wpakowanych sumach lepiej nie gadajmy, trzeba przed żoną ukrywać ile idzie w auto bo to na prawde śmieszne nie jest ,aż głupio sie pucować ile taka niunia 7er pożre siana :(

    Niech ktoś mi jeszcze podpowie jakie ciśnienie powinienem mieć w 3.0D ??? Co by wątku tematu nie tracić :)

  9. #59
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Może być tak jak napisałem - minimalnie niższe ciśnienie na wolnych obrotach - takie ciśnienie może powodować odpowiednie smarowanie, ale może już wzbudzać czujnik - nie ma co gdybać - więcej nie wymyślimy - trzeba mierzyć - wpiąć manometr i porządnie zagrzać silnik.

  10. #60
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez xsilver
    No chyba, że ktoś jeździł na najgorszym oleju i katował silnik...
    I w tym bym widział problemy naszych BMW nie w milionowych przebiegach jak BOSS mówi. To najstarsza prawda "jak dbasz tak masz" i auto nie musi mieć nawalone 500tys km aby padało to i tamto. Jak ktoś katuje auto to jest wstanie je zmęczyć robiąc 250-300tys km

    Skąd możesz wiedzieć czy jakiś ćwok nie zalewał półsyntetykiem i nie kręcił na nim 30tys km zanim zmienił a filtry to tylko od ważnych uroczystości? Nie wszyscy właściciele BMW są miłośnikami marki, którzy szanują swoje maleństwa jak my.
    Ja ostatnio wymieniałem odmę która była od nowości a przypomnę, że auto ma już ok 350tys przebiegu i ponad 10 lat! Tyle szczęście że zmieniłem filtr jak ją kupiłem a ten był już tak gruby, że szkoda gadać.

    Max nie dziw się, w końcu tutaj ma co się psuć! Zobacz jak to auto jeździ itd nie dla tego, że inżynierowie się pocili jak zrobić auto najtaniej aby jak najwięcej zarobić ale nad tym jak poprawić je w każdym możliwym miejscu. Każde gówienko jest drogie bo jest zaawansowane technicznie i bardzo dobre jakościowo. Dorzuć do tego tonę kabli i 40 modułów, przekaźników i dziesiątki czujników oraz urządzeń na pokładzie... nie ma siły kiedyś musiało się to zacząć psuć. Jak to mówią limuzyny nie są dla biednych, co nie zmienia faktu, że mnie też wkur... wkładanie ok tysiąca zł w auto nie wspominając o paliwie.
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •