Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 99

Wątek: [ elektronika] "STOP OELDRUCK" w 740d

  1. #41
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,128
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez monster_pl
    Cytat Zamieszczone przez BOSS
    Cytat Zamieszczone przez monster_pl
    Cytat Zamieszczone przez BOSS
    Cytat Zamieszczone przez monster_pl
    Zacząłbym od sprawdzenia ciśnienia oleju - 15 min. roboty. Do zrobienia prawie w każdym warsztacie.
    Pozdrawiam.
    15min roboty?? :D chyba zartujesz albo silnika M67 na oczy nie widziales....
    To gdzie ten czujnik ciśnienia? Pod pokrywą rozrządu że sprawa tak skomplikowana?
    Trzeba zdemontowac EGRy, rury dolotowe, wszystkie podcisnienia, czesciowo przewody paliwowe potem jeszcze tylko demontaz kolektora ssacego i w gaszczu wszystkiego pojawia sie czujnik... ;D daje sobie reke uciac ze 80% tych "prawie kazdych warsztatow" nie wiedzialoby nawet od czego zaczac ;)
    Jeżeli to co piszesz jest prawdą, to tylko inżynierowie BMW mogli coś takiego wymyślić. Pewnie mieli praktykę w AUDI:) 100-u inżynierów non-stop kombinuje zapewne tylko nad tym, jak coś skomplikować do tego stopnia, aby wymiana głupiego czujnika kosztowała z 1000 PLN.
    Dobrze że mam mało skomplikowną benzynę:)
    Masz pomysł w jaki sposób sprawdzić ciśnienie oleju bez rozbierania tego całego ustrojstwa, co i tak nie ma sensu w tym przypadku?
    Rozbieralem to juz 2 razy - jeszcze kilka i moze rzeczywiscie zmieszcze sie w 15min ;D (trening czyni mistrza a mistrz czyni cuda :] )
    A wracajac do sprawy- najpierw pod lupe idzie filtr oleju- tj bosch robi wylot a na jego miejsce wskakuje knecht, a jak to nie pomoze, to w silniku poplynie gestszy motul z DE ;)
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  2. #42
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    216
    BMW
    740d
    Skąd
    ddz
    Gęstszy olej nie zlikwiduje przyczyny, a chyba nie o to chodzi? Ale znalezienie przyczyny o ile to wina mechaniczna będzie bardzo ciężką sprawą. Wystarczy jedna nieszczelość w całym ukladzie i juz cisnienia brak. Zazwyczaj w rozpracowanych silnikach wiadomo gdzie szukać przyczyny, a tych silników jest niestety dość mało i mało znawców. Takie są uroki starszych luksusowych aut. Dlatego drugie tyle trzeba mieć w rezerwie na niespodziewane wydatki. Osobiście bym udał się do ASO. Mimo wszystko już nie raz przekonałem się że autoryzowany serwis mimo że bierze duże pieniadze szybko radzi sobie z usterkami. A czasami wychodzi wręcz dużo taniej bo okazuje się pierdoła.

  3. #43
    to poczekajmy jaki efekt przyniesie filtr Knecht i gęstszy olej :)
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  4. #44
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,128
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez blitz
    Gęstszy olej nie zlikwiduje przyczyny, a chyba nie o to chodzi? Ale znalezienie przyczyny o ile to wina mechaniczna będzie bardzo ciężką sprawą. Wystarczy jedna nieszczelość w całym ukladzie i juz cisnienia brak. Zazwyczaj w rozpracowanych silnikach wiadomo gdzie szukać przyczyny, a tych silników jest niestety dość mało i mało znawców. Takie są uroki starszych luksusowych aut. Dlatego drugie tyle trzeba mieć w rezerwie na niespodziewane wydatki. Osobiście bym udał się do ASO. Mimo wszystko już nie raz przekonałem się że autoryzowany serwis mimo że bierze duże pieniadze szybko radzi sobie z usterkami. A czasami wychodzi wręcz dużo taniej bo okazuje się pierdoła.
    Tak sie niestety sklada ze czesto poprawiam dokonania panow z ASO- ostatnim przykladem ich "znajomosci" byl zle zamontowany przedni amortyzator EDC ktory po 3mies od montazu rozlecial sie- teoretycznie nie mozna tego zle zamontowac ale jednak im sie udalo ;D pomine jeszcze fakt zalozenia na tyl nowych amorkow + sprezyn ale na STARYCH i porozrywanych poduszkach ale coz to sie zdarza wkoncu w ASO tez pracuja ludzie z wiekszym lub mniejszym zaangazowaniem w to co robia...
    Wracajac do tematu cisnienia- jaka nieszczelnosc?? przeciez w ukladzie smarowania silnika tych "nieszczelnosci" jest conajmniej kilkanascie- przeciez wlasnie na tym to polega ;)
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  5. #45
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez Sebek
    Cytat Zamieszczone przez KubicaPL
    Zainwestuj w Valvoline/Motul. :)
    A ten jakis specjalnie wyjatkowo dobry jest ?
    Nom jest, do tej półki dorzuciłbym jeszcze TEXACO i Liqui Moly, niestety Castrol i Mobile to tylko komercyjne g...

    Cytat Zamieszczone przez cursor
    Cytat Zamieszczone przez blitz
    Przestań wyrażać już swoja pogardę dla innych marek bo mnie irytujesz
    Przecież BMW to najlepsza marka, to co się dziwisz :hah:
    Nie pogardliwie a pieszczotliwie ;D coś w stylu Homosiów ;D

    ------------------------------------------------------------------------------
    Co do tematu to jednak wstrzymałbym się z półsyntetykiem do samego końca. Sam wielokrotnie słyszałem o problemach z filtrami rozmawiając z mechanikami.
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  6. #46
    Zaawansowany Użytkownik Awatar max
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    666
    BMW
    E38 730D
    Skąd
    pomorze
    Ja zmieniłem olej na pełen syntetyk motul i kontrolka od oleju się uspokoiła ale nie do końca bo jak byłem na majówce w Toruniu i 1,5 godz stałem w korku to znowu zaczęła mrugać kontrolka oleju i pojawiał się komunikat oil ...
    Nie mam pomysłu jak z tym walczyć :(
    Podpowiadali mi że by to olać to one tak mają i 3.0 i 4.0 D

  7. #47
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez max
    Ja zmieniłem olej na pełen syntetyk motul i kontrolka od oleju się uspokoiła ale nie do końca bo jak byłem na majówce w Toruniu i 1,5 godz stałem w korku to znowu zaczęła mrugać kontrolka oleju i pojawiał się komunikat oil ...
    Nie mam pomysłu jak z tym walczyć :(
    Podpowiadali mi że by to olać to one tak mają i 3.0 i 4.0 D
    Tak wszystkie "tak mają" 4,4 ma tak że vanos puka, 4,0 d że się kontrolka oleju świeci, a potem jeżdżą dobite auta.

    Panowie - likwidujcie PRZYCZYNY a nie SKUTKI!!!!! Wlanie lepszego nic tu nie da to tylko doraźne działanie.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  8. #48
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    216
    BMW
    740d
    Skąd
    ddz
    Cytat Zamieszczone przez BOSS
    Cytat Zamieszczone przez blitz
    Gęstszy olej nie zlikwiduje przyczyny, a chyba nie o to chodzi? Ale znalezienie przyczyny o ile to wina mechaniczna będzie bardzo ciężką sprawą. Wystarczy jedna nieszczelość w całym ukladzie i juz cisnienia brak. Zazwyczaj w rozpracowanych silnikach wiadomo gdzie szukać przyczyny, a tych silników jest niestety dość mało i mało znawców. Takie są uroki starszych luksusowych aut. Dlatego drugie tyle trzeba mieć w rezerwie na niespodziewane wydatki. Osobiście bym udał się do ASO. Mimo wszystko już nie raz przekonałem się że autoryzowany serwis mimo że bierze duże pieniadze szybko radzi sobie z usterkami. A czasami wychodzi wręcz dużo taniej bo okazuje się pierdoła.
    Tak sie niestety sklada ze czesto poprawiam dokonania panow z ASO- ostatnim przykladem ich "znajomosci" byl zle zamontowany przedni amortyzator EDC ktory po 3mies od montazu rozlecial sie- teoretycznie nie mozna tego zle zamontowac ale jednak im sie udalo ;D pomine jeszcze fakt zalozenia na tyl nowych amorkow + sprezyn ale na STARYCH i porozrywanych poduszkach ale coz to sie zdarza wkoncu w ASO tez pracuja ludzie z wiekszym lub mniejszym zaangazowaniem w to co robia...
    Wracajac do tematu cisnienia- jaka nieszczelnosc?? przeciez w ukladzie smarowania silnika tych "nieszczelnosci" jest conajmniej kilkanascie- przeciez wlasnie na tym to polega ;)
    Wyjmij panewke i zobacz czy cisnienie nie spadnie, to jest nieszczelnosc ukladu.

  9. #49
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez max
    Podpowiadali mi że by to olać to one tak mają i 3.0 i 4.0 D
    Na pewno nie. U mnie nic nie mruga nigdy ;)
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  10. #50
    Zaawansowany Użytkownik Awatar max
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    666
    BMW
    E38 730D
    Skąd
    pomorze
    Byłem u mechanika , na początku tyg mam podjechać to zbada to ciśnienie .
    Nie chciał bym się bawić w remont bo wtedy będzie to oznaczało rozstanie z BMW raz na zawsze . Tyle siana wpakowałem już a jeszcze do zrobienia trochę zostało " niewiadomych usterek" poza tym np wspomaganie w bmw 7 które jest jedną wielką zagadką , a na co dzień drażni. Jak już piszę to dodam, że standardową usterkę jaką są elektrozaworki ciepła też mam do usunięcia mimo rocznika... zamówiłem nowe ale jak nie pomoże to siekierka i w drogę z tym pięknym autem w którym wiecznie coś się knoci. Smutne ale prawdziwe !

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •