Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 99

Wątek: [ elektronika] "STOP OELDRUCK" w 740d

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    216
    BMW
    740d
    Skąd
    ddz
    Cytat Zamieszczone przez coboss
    Pewnie tak... do opla i fiata no i kochanego vieś wagena też ;)
    Przestań wyrażać już swoja pogardę dla innych marek bo mnie irytujesz. A w temacie jeździlem na 5/40 i bylo ok. Tez bym obstawiał na mechanikę, niekoniecznie dołu.

  2. #32
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,273
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Cytat Zamieszczone przez blitz
    Przestań wyrażać już swoja pogardę dla innych marek bo mnie irytujesz
    Przecież BMW to najlepsza marka, to co się dziwisz :hah:
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  3. #33
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,142
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez monster_pl
    Zacząłbym od sprawdzenia ciśnienia oleju - 15 min. roboty. Do zrobienia prawie w każdym warsztacie.
    Pozdrawiam.
    15min roboty?? :D chyba zartujesz albo silnika M67 na oczy nie widziales....
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  4. #34
    Vip Vip Awatar max mt
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,156
    BMW
    E38 735iA i E39 530d
    Skąd
    Koszalin
    Cytat Zamieszczone przez BOSS
    Cytat Zamieszczone przez monster_pl
    Zacząłbym od sprawdzenia ciśnienia oleju - 15 min. roboty. Do zrobienia prawie w każdym warsztacie.
    Pozdrawiam.
    15min roboty?? :D chyba zartujesz albo silnika M67 na oczy nie widziales....
    Tak, trochę rozbierania jest :D
    ~~ черный бумер ~~
    Moje BMW - E38 735iA M62 i E39 530d M57
    EX - E30 316i, E34 525i, E32 730iA, E34 525TDS'A

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    358
    BMW
    ex e38 750 [m73n] 2000r.
    Skąd
    Hessen/DE
    Cytat Zamieszczone przez BOSS
    Cytat Zamieszczone przez monster_pl
    Zacząłbym od sprawdzenia ciśnienia oleju - 15 min. roboty. Do zrobienia prawie w każdym warsztacie.
    Pozdrawiam.
    15min roboty?? :D chyba zartujesz albo silnika M67 na oczy nie widziales....
    To gdzie ten czujnik ciśnienia? Pod pokrywą rozrządu że sprawa tak skomplikowana?
    monster_pl

  6. #36
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,142
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez monster_pl
    Cytat Zamieszczone przez BOSS
    Cytat Zamieszczone przez monster_pl
    Zacząłbym od sprawdzenia ciśnienia oleju - 15 min. roboty. Do zrobienia prawie w każdym warsztacie.
    Pozdrawiam.
    15min roboty?? :D chyba zartujesz albo silnika M67 na oczy nie widziales....
    To gdzie ten czujnik ciśnienia? Pod pokrywą rozrządu że sprawa tak skomplikowana?
    Trzeba zdemontowac EGRy, rury dolotowe, wszystkie podcisnienia, czesciowo przewody paliwowe potem jeszcze tylko demontaz kolektora ssacego i w gaszczu wszystkiego pojawia sie czujnik... ;D daje sobie reke uciac ze 80% tych "prawie kazdych warsztatow" nie wiedzialoby nawet od czego zaczac ;)
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    358
    BMW
    ex e38 750 [m73n] 2000r.
    Skąd
    Hessen/DE
    Cytat Zamieszczone przez BOSS
    Cytat Zamieszczone przez monster_pl
    Cytat Zamieszczone przez BOSS
    Cytat Zamieszczone przez monster_pl
    Zacząłbym od sprawdzenia ciśnienia oleju - 15 min. roboty. Do zrobienia prawie w każdym warsztacie.
    Pozdrawiam.
    15min roboty?? :D chyba zartujesz albo silnika M67 na oczy nie widziales....
    To gdzie ten czujnik ciśnienia? Pod pokrywą rozrządu że sprawa tak skomplikowana?
    Trzeba zdemontowac EGRy, rury dolotowe, wszystkie podcisnienia, czesciowo przewody paliwowe potem jeszcze tylko demontaz kolektora ssacego i w gaszczu wszystkiego pojawia sie czujnik... ;D daje sobie reke uciac ze 80% tych "prawie kazdych warsztatow" nie wiedzialoby nawet od czego zaczac ;)
    Jeżeli to co piszesz jest prawdą, to tylko inżynierowie BMW mogli coś takiego wymyślić. Pewnie mieli praktykę w AUDI:) 100-u inżynierów non-stop kombinuje zapewne tylko nad tym, jak coś skomplikować do tego stopnia, aby wymiana głupiego czujnika kosztowała z 1000 PLN.
    Dobrze że mam mało skomplikowną benzynę:)
    Masz pomysł w jaki sposób sprawdzić ciśnienie oleju bez rozbierania tego całego ustrojstwa, co i tak nie ma sensu w tym przypadku?
    monster_pl

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    464
    BMW
    nie ma
    Skąd
    Gryfino/Szczecin
    Cytat Zamieszczone przez Sebek
    Cytat Zamieszczone przez KubicaPL
    Zainwestuj w Valvoline/Motul. :)
    A ten jakis specjalnie wyjatkowo dobry jest ?
    Rozlewane za granicą. Brak podróbek na rynku.
    No, ale są droższe...
    Jak nie wierzysz w moje słowa odnośnie Castrola, to mogę poszukać zdjęć misek olejowych z kilku aut... ;D (same gluty). Gdzieś chyba jeszcze mam.

  9. #39
    proszę o spokój bo trzeba będzie w tym temacie pozamiatać.

    Poczekajmy i zobaczymy co nam BOSS powie co jest wymienione

    Wiadomo, że każdy powie - wymień silnik a będzie OK. Nie o takie rady nam idzie a prawda jest taka, że każdy co miał do czynienia z tym silnikiem, wie co oznacza grzebanie przy tym i co ten silnik potrafi. Trwałość samego silnika jest ogromna. Pomijam osprzęt.
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  10. #40
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,142
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez KubicaPL
    Cytat Zamieszczone przez Sebek
    Cytat Zamieszczone przez KubicaPL
    Zainwestuj w Valvoline/Motul. :)
    A ten jakis specjalnie wyjatkowo dobry jest ?
    Rozlewane za granicą. Brak podróbek na rynku.
    No, ale są droższe...
    Jak nie wierzysz w moje słowa odnośnie Castrola, to mogę poszukać zdjęć misek olejowych z kilku aut... ;D (same gluty). Gdzieś chyba jeszcze mam.
    M.in dlatego wlasnie nigdy do zadnego auta nie zalalem oleju kupionego w PL... co jak co ale olej z DE jest mniej "katolicki" :D
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •