Strona 3 z 10 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 99

Wątek: [ elektronika] "STOP OELDRUCK" w 740d

  1. #21
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Zostawcie olej a 10W to już półsyntetyk i odpada całkowicie.
    Na bąknę jeszcze raz filtr MANN!
    Bosch zaczął śmierdzieć chińczykami! Zrobił się modny jak Golf i tandetny jak Golf. Filtry mann ku zdziwieniu wielu sprzedawców, którzy mówią, że wszystko robią dzisiaj w chinach firma mann ma produkcję bodajże w Austrii (99%)
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    464
    BMW
    nie ma
    Skąd
    Gryfino/Szczecin
    Cytat Zamieszczone przez Jack
    przebieg to coś koło 240tyś (ale czy to prawda) filtry tylko BOSCH-a, olej Castrol 5W40 GTD.
    Boże, Castrol.
    Już widziałem kilka misek olejowych aut, w których używany jest (w sumie to był) Castrol. Masa podróbek tego oleju jest na rynku.
    Zainwestuj w Valvoline/Motul. :)

  3. #23
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,240
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Cytat Zamieszczone przez coboss
    Na bąknę jeszcze raz filtr MANN!
    Bosch zaczął śmierdzieć chińczykami! Zrobił się modny jak Golf i tandetny jak Golf. Filtry mann ku zdziwieniu wielu sprzedawców, którzy mówią, że wszystko robią dzisiaj w chinach firma mann ma produkcję bodajże w Austrii (99%)
    Rozumiem, że wiesz o tym, że dla mann'a i knechta filtron robi filtry? ;)
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  4. #24
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Pewnie tak... do opla i fiata no i kochanego vieś wagena też ;)
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  5. #25
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    A ktoś pomyślał o panewkach?
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  6. #26
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,959
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez KubicaPL
    Zainwestuj w Valvoline/Motul. :)
    A ten jakis specjalnie wyjatkowo dobry jest ?
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  7. #27
    No co do Castrola to też miałem kilka niemiłych przejść z ich produktami :] Obecnie obok Lotosa jedne z gorszych produktów na rynku. Ja osobiście polecam Motul albo Liqui Moly. A tak na marginesie olej 0W to straszna woda. Tak czy siak przeszedł bym na coś gęstszego.
    Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    358
    BMW
    ex e38 750 [m73n] 2000r.
    Skąd
    Hessen/DE
    Cytat Zamieszczone przez bitek-bitek
    A ktoś pomyślał o panewkach?
    Ja tak sobie pomyślałem: A może panewki?
    Ale żeby się przekonać to trzeba zmierzyć ciśnienie oleju i nie wiem dlaczego tak się przed tym bronicie. Zmierzycie i będzie wiadomo co mu dolega. Moim zdaniem to są typowe objawy dla kończącej się pompy oleju lub panewek:
    na zimnym trzyma ciśnienie, po rozgrzaniu olej jest rzadki i na wolnych obrotach nie ma ciśnienia. Wystarczy niewielki wzrost obrotów i kontrolka gaśnie.
    Wątpię aby miał z tym coś wspólnego filtr lub producent oleju. Gdy ciśnienie spadnie jeszcze bardziej to zacznie stukać klawiatura. Tym bardziej że czujnik ciśnienia, jak czytałem, został wymieniony i jest bez zmian.
    Zacząłbym od sprawdzenia ciśnienia oleju - 15 min. roboty. Do zrobienia prawie w każdym warsztacie.
    Pozdrawiam.
    monster_pl

  9. #29
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,240
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Cytat Zamieszczone przez coboss
    Pewnie tak... do opla i fiata no i kochanego vieś wagena też ;)
    Do BMW też, mimo, że ciężko Ci w to uwierzyć ;)
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  10. #30
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez monster_pl
    Cytat Zamieszczone przez bitek-bitek
    A ktoś pomyślał o panewkach?
    Ja tak sobie pomyślałem: A może panewki?
    Ale żeby się przekonać to trzeba zmierzyć ciśnienie oleju i nie wiem dlaczego tak się przed tym bronicie. Zmierzycie i będzie wiadomo co mu dolega. Moim zdaniem to są typowe objawy dla kończącej się pompy oleju lub panewek:
    na zimnym trzyma ciśnienie, po rozgrzaniu olej jest rzadki i na wolnych obrotach nie ma ciśnienia. Wystarczy niewielki wzrost obrotów i kontrolka gaśnie.
    Wątpię aby miał z tym coś wspólnego filtr lub producent oleju. Gdy ciśnienie spadnie jeszcze bardziej to zacznie stukać klawiatura. Tym bardziej że czujnik ciśnienia, jak czytałem, został wymieniony i jest bez zmian.
    Zacząłbym od sprawdzenia ciśnienia oleju - 15 min. roboty. Do zrobienia prawie w każdym warsztacie.
    Pozdrawiam.
    Też tak myślę, niestety sam olej i filtr niczego nie rozwiąże, nasze auta nie są już najmłodsze a przebiegi .........sprawa dyskusyjna, wszystko ma swoją trwałość i wszystko może się popsuć.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •