Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Wątek: [ elektryka] Komfort start/ Auto start - co z czym?

  1. #21
    Cytat Zamieszczone przez dzikigrzyb
    ... ale chodziło o to że zapaliła. choć miałą za mało prądu...
    Nie Ty jeden masz ten kłopot. Znamy 750i która potrafi sama się wzbudzić pomimo że pobory prądu są zworcowe a układ elektryczny sprawny i wszystkie sterowniki pokodowane jak należy. Żadnych konfliktów :)

    Co jakis czas akku pada i po chwili sam się wzbudza. Osobiscie nie znam innej metody jak wymianka na nowy. A co się dzieje? tego nie wiem - należałoby spytać producenta lub dobrego elektryka
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    128
    BMW
    E65 745i
    Skąd
    Warszawa
    Przeanalizowalem jeszcze raz na spokojnie WDS i to co zrozumialem:
    W silnikach M62
    Z kluczyka dajemy znac DME, ze chcemy odpalic, DME daje sygnal do przekaznika X6324, ktory daje sygnal do startera (rozrusznika) - to tak w uproszczeniu, bo zeby przekaznik zadzialal to musi byc takze sygnal z EWS i pozycjonera biegow (automat).
    Nie wiem czy dobrze to zrozumialem.
    Jezeli juz tutaj jestesmy to powiedzcie co jest odpowiedzialne za odciecie startera po uruchomieniu silnika? IKE czy DME?
    W M52 brakuje mi schematow "starter control" ale z schematu samego rozrusznika wnioskuje ze poprostu go nie ma (nie ma tego przekaznika, o ktorym wspominaliscie). Niestety nie moge teraz zrozumiec jak realizowane jest uruchomienie startera w silniku M52, skoro do rozrusznika podlaczona jest tylko bateria, IKE i sygnal z EWS.

    Czy to bedzie przekaznik nr 1?
    http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...m/relay_motor/


    Myslalem, ze bedzie to latwiejszy orzech do zgryzienia.

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    537
    BMW
    e38 728i
    Skąd
    rabka zdrój
    Blog
    1
    odgrzeje kotleta.. ;-) udało sie komuś dolozyć funkcje komfort startu w m52 ? co ewentualnie do tego potrzeba ?

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    409
    BMW
    g11 740d xdrive
    Skąd
    Elbląg.Cork
    a to nie jest czasem tak że odpowiedzialny za tą funkcje jest ews skoro każda 750 to miał w standardzie by było trzeba dorwać ews z modelu z tą funkcją przepisać klucze z naszego ews zrobić synchro z ecu i zobaczyć czy zadziała nie wierze że by dawali jakis dodatkowy przekażnik do tej funkcji.

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    537
    BMW
    e38 728i
    Skąd
    rabka zdrój
    Blog
    1
    czyli potzrebował bym ews i pestke kluczyka z 750?

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    409
    BMW
    g11 740d xdrive
    Skąd
    Elbląg.Cork
    koledzy widzę że temat stanął ???Ja mam wielką prośbę do właściceli aut co mają właśnie funkcje komfort start o udostepnienie 7 ostatnich cyferek vin w celu weryfikacji jak mają moduł ews.

  7. #27
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Moze byc VIN z 750i bo tutaj komfort start to chyba standard?

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    409
    BMW
    g11 740d xdrive
    Skąd
    Elbląg.Cork
    Może być był bym wdzięczny.

  9. #29
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Ok-dg25857

  10. #30
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Ja mam taki EWS i komfort start jest :EWS3 6.905.670 hw:03 sw:08 ci:81 di:81 bi:07

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •