Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 24 z 24

Wątek: [mechanika] Wymiana oleju w automacie

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    146
    BMW
    e38 4,0 aut. 1995
    Skąd
    Warszawa
    Mi zaczęło przeciągać na jedynce i czasem też na dwójce właśnie po dolewce, której dokonałem w celu eliminacji poświstywania przy zmianie biegu na zimnym. Czeka mnie jeszcze dokładny pomiar taki jak wyżej opisany, w dwie osoby. Na moje oko mam teraz za dużo oleju. Doszło jeszcze to, że bardziej odczuwalna jest zmiana z 2 na 3 czego nie było przed dolewką.

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik Awatar grześ73
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    206
    BMW
    e38 728
    Skąd
    Warszawa/Ursynów
    Takie lekkie przeciągnięcie z 1 na 2 po nocy np. u mnie też występuje. Ale to chyba nic złego.

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Rafciu
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    523
    BMW
    E38, 740iL, 2000rok
    Skąd
    Góra Kalwaria
    Takie "przeciąganie" to normalna sprawa. Skrzynia przełącza kolejne biegi przy delikatnie wyższych obrotach w celu szybszego rozgrzania silnika, a raczej katalizatorów które efektywnie działają jak są rozgrzane. Dlatego takie zachowanie skrzyni jest jak najbardziej poprawne ;)

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik Awatar M@rcin
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    287
    BMW
    E65 730d FL
    Skąd
    Dębica - Katowice
    Cytat Zamieszczone przez Rafciu
    Takie "przeciąganie" to normalna sprawa. Skrzynia przełącza kolejne biegi przy delikatnie wyższych obrotach w celu szybszego rozgrzania silnika, a raczej katalizatorów które efektywnie działają jak są rozgrzane. Dlatego takie zachowanie skrzyni jest jak najbardziej poprawne ;)
    No to teraz mnie pocieszyłeś i uspokoiłeś :) Dzięki...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •