Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Wątek: [mechanika] BMW E32 M60, problem z uruchomieniem silnika

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    112
    BMW
    E38 4.0 M60, E32 3.0 M60
    Skąd
    Wrocław
    ok, sprawdzę czy podczas krecenia leci tamtędy paliwo i w jakiej ilosci - powinno tryskać cisnieniem podawanym przez pompę ?

  2. #12
    Początkujący Użytkownik Awatar korni8808
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    91
    BMW
    E32 740i
    Skąd
    Jawor
    Cytat Zamieszczone przez zawiś
    pompa tłoczy - sprawdzane przy pompie - iskra jest na cewkach bo próbuje odpalic...
    a z listwy wtryskowej odkręcałeś wężyk??
    leci stamtąd paliwo??
    zobacz zasilający i powrotny...

    zwykłe filtry paliwowe są pod budą

    wydaje mi się ze ten węglowy to jest tylko po to żeby opary z odpowietrzania zbiornika nie były wywalane bezpośrednio do atmosfery więc nie sadzę żeby szło tamtędy paliwo
    (jak źle rozumuje to proszę o sprostowanie)

  3. #13
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    wydaje mi się ze ten węglowy to jest tylko po to żeby opary z odpowietrzania zbiornika nie były wywalane bezpośrednio do atmosfery więc nie sadzę żeby szło tamtędy paliwo
    Zgadza się - tam tylko opary.

    A co do ciśnienia - można zdjąć przewód powrotny, włożyć do dużej butelki (duża wydajność pompy) i pokręcić rozrusznikiem. Wtedy będzie widać ile paliwka wraca z listwy wtryskowej i pod jakim ciśnieniem.
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    112
    BMW
    E38 4.0 M60, E32 3.0 M60
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez korni8808
    Cytat Zamieszczone przez zawiś
    pompa tłoczy - sprawdzane przy pompie - iskra jest na cewkach bo próbuje odpalic...
    a z listwy wtryskowej odkręcałeś wężyk??
    leci stamtąd paliwo??
    zobacz zasilający i powrotny...

    zwykłe filtry paliwowe są pod budą
    bezposrednio przy zbiorniku, gdzie weze dopiero idą sprawdzalem czy w ogóle pracuje i styki kabli ...
    odkrecalem wezyk powrotny (juz aku mi padlo i nie mialem jak zakrecic rozrusznikiem) - duze cisnienie bylo, jak popuscilem to ostro obryzgalo mnie paliwem ...

    oki, eliminuję filtr węglowy - na innym forum wyczytalem wzmiankę ze nie wplywa na rozruch

    jak dorwe auto to lece do castoramy kupic manometr - sprawdze regulator cisnienia paliwa wpinajac sie w wezyk idący do listwy - sprawdzę co tam sie dzieje

    z dalszych inspekcji przewiduje zmierzyc wartosci na czujniku polozenia walu korbowego - ale niech tylko przestanie padac :(

    jesli to nie pomoze to pozostaje mi laweta i diagnostyka pod komputer...

  5. #15
    Początkujący Użytkownik Awatar korni8808
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    91
    BMW
    E32 740i
    Skąd
    Jawor
    a jak próbowałeś go odpalać to jaka pogoda była
    sucho, i ciepło
    czy było wilgotno

    ja tak miałem w M50 ze jak tylko popadło to mi auto stawało (wina czujnik wału już nie łączył)

    no zeby dalej mysleć to musisz to posprawdzac

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    112
    BMW
    E38 4.0 M60, E32 3.0 M60
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez korni8808
    a jak próbowałeś go odpalać to jaka pogoda była
    sucho, i ciepło
    czy było wilgotno

    ja tak miałem w M50 ze jak tylko popadło to mi auto stawało (wina czujnik wału już nie łączył)

    no zeby dalej mysleć to musisz to posprawdzac
    borykam sie z tym juz od 2-3 tygodni - raz: gdy padał deszcz (wilgotno), drugi: gdy bylo bardzo ciepło(sucho) i dzisiaj: deszcz/brak deszczu (wilgotno) - ta sama sytuacja

    ja również mialem M50 - akurat z czujnikami tam nie mialem problemów i ogólnie z rozruchem - dlatego nie mam nawet punktu zahaczenia z wiedzy o m50

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    112
    BMW
    E38 4.0 M60, E32 3.0 M60
    Skąd
    Wrocław
    odswiezam temat bo ciagle walczę

    - auto podlaczone zostalo pod kompa, nie ma bledow
    - wykluczam czujnik polozenia walu korbowego bo iskra jest na cewkach
    - swiece byly mocno zalane benzyna - wyczyszczone, brak rezultatu
    - podczas krecenia rozrusznikiem po jakis 5sek pojawia mi sie napis CHECK CONTROL + co moze byc ? uszkodzony modul CC? czy to jest wskazanie ze cos nie tak z elektonika?
    - wtryski sprawdzone
    - nowa oryginalna pompa BOSH'a zalozona wraz z filterkiem + filtr paliwa
    - osobny temat to sprawdzone zostalo sprezanie na cylindrach - na 4 i 8 ma wiekszy odchył od normy - sprawdzane na zimnym silniku- najprawdopodobniej uszczelniacze zaworowe bo silnik nie bierze oleju i ma buta - wiec ta diagnoze zostawiam dopiero na "po uruchomieniu" ...

    help help help...

  8. #18
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    filtr paliwa przy zbiorniku po prawej stornie w okolicach półosi przymocowany na opasce metalowej śrubą m6 lipne dojście a owa śruba często jest zardzewniała i sprawia wiele trudności przy prubie odkręcenia

  9. #19
    Skoro świece były "mocno zalane", to wyczyszczenie nie wiele tu pomoże. Ja na początek wymieniłbym właśnie te świece. Druga sprawa - uszczelniacze zaworowe nie mają wpływu na kompresję.

  10. #20
    Początkujący Użytkownik Awatar korni8808
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    91
    BMW
    E32 740i
    Skąd
    Jawor
    można by podejrzewać że wtryski nie puszczają....

    ale jak świece zalane :/ (a wyciągać wtryski V8 to nie jest fajna zabawa)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •