Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Czy bedzie to dobra sekwencja??

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar dOOm_PL
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    455
    BMW
    740iA individual;) / e36 Coupe
    Skąd
    Przemyśl

    Czy bedzie to dobra sekwencja??

    Witam
    Od razu z góry pisze ze jestem laikiem jeżeli chodzi o gaz. Mam okazje kupic używana sekwencje w dobrej cenie. Kwestia tylko taka ze chce sie spytac tutejsze grono czy "upchnie" sie ja do mojego samochodu:
    Wiec tak: jest to instalacja sekwencyjna KME Diego z reduktorami tomasetto. Instalacja jezdzila na samochodzie z 3 litowa jednostka napędową ok 3 lat.
    Niestety nie pytajcie mnie jakie sa inne komponenty bo sam nie mam pojecia. Chce tylko wiedziec czy jest sens pchania tego do mojej 740i
    Jade wolno ale ciagle przed toba:)

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BRABUS
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    864
    BMW
    E32 735iL & Espace4 & K1200RS ;)
    Skąd
    Mwek
    3 litry? Ale jakie V8 czy R6? Jesli V8, to juz na pewno plus, natomiast wiele zalezy od reduktorow- czy podolaja roznicy w mocy. Firma nie jest najgorsza, choc do czolowki tez nie nalezy ;)
    Mysle ze wzsystko kwestia ceny :D
    http://7er.pl/signaturepics/sigpic2642_1.gif

  3. #3
    Vip Vip Awatar Wiktor
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,544
    BMW
    EVO VIII
    Skąd
    Kraków
    W sumie to nie podałeś nam żadnych konkretów więc konkretnej odpowiedzi się nie spodziewaj ;) KME Diego to średnia elektronika, nie posiada adaptacji czasu wtrysku względem temperatury gazu... No i tak jak kolega BRABUS zapytał, czy te 3 litry to aby na pewno V8?
    Pozdrawiam
    Wiktor
    Używajcie polskich znaków - jest różnica czy robisz komuś łaskę czy laske.

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar dOOm_PL
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    455
    BMW
    740iA individual;) / e36 Coupe
    Skąd
    Przemyśl
    silnik v8;)