-
Zaawansowany Użytkownik
strzez sie 2-gen LPG - zle wyregulowana i uzytkowana moze byc przyczyna powypalanych gniazd zaworowych = remont glowicy i innych kasztanów - w najgorszym z mozliwych przypadkow remont motoru, wymiana przeplywki (strzały) etc etc
zawieszenie to kwestia tez stylu jazdy - ja wymieniam raz na rok = za kpl w miare dobrych wahaczy 800-900zl, strzez sie chinskich podrobek - mszcza sie strasznie :( wiem bo uzytkuje juz 4 beemke w swojej karierze
rdza: standardowe miejsca to wlew paliwa, przy progach, czasami blotniki - ale trzeba zwrocic uwage tez na miejsca po ktorych idzie poznac ze dzwon byl - podluznice z przodu. najlepiej do dobrego warsztatu jechac na kontrole geometrii budy czy czasem nie jest banan :)
klima to loteria :D u mnie nie dziala bo czynnik ucieka z zaworkow - koszt 140zl/szt (2 zaworki sa) ale problemow z serwisem w dzisiejszych czasach nie ma - to tylko kwestia zasobnosci portfela :) jesli chlodnica walnieta to koszta rosna - ale trzeba sobie przyjac ze jak kupisz autko z niedzialajaca klima to lepiej sobie odlozyc tak z 700zl by uruchomic (filtr, odgrzybianie, nowa chlodnica klimy, czynnik itd)
ja jestem tylko za automatem - lepsze osiagi na manualu kosztem komfortu - wiadomo
w razie lipy z automatem trzeba remontowac - koszt ok 3tys. - mam to za soba :) lub kupic uzywke - koszt ok 1000zl. Manual w 7er jakos mi nie podchodzi - wiec nie bede sie wypowiadal w tym temacie.
jak chcesz wiedziec wiecej o eksploatacji to wal na gg
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum