Cytat Zamieszczone przez xsilver
Bardzo częsta przypadłość .


Ta "łapa" (wąs , wspornik ) trzyma się na wieloklinie - można to dokręcić ale bardzo szybko luz powraca - ponieważ dokręcając końcowe zęby wieloklina blokują wąs i powstaje opór pomimo, że reszta zębów ma jeszcze luz.


Walczyłem z tym u kolegi w 540 e34 - zmieniłem wąsa - pomogło na rok, podpiłowałem ostatnie zęby w wąsie - też pomogło na jakiś czas - więc kolega stwierdził, żeby złożyć to na specjalnym uszczelniaczu i mimo, że byłem sceptyczny okazało się to trafnym rozwiązaniem.
ale tam nie powinno być jakiejś podkładki metalowej czy czegoś podobnego żeby to blokowało?

Rysunek dla mnie trochę nie jasny:



bo nie ma na nim tego elementu wystającego z przekładni.

Ja dziś tak zaś maks nie dokręcałem bo po pierwsze brakowało mi dobrego klucza a po drugie trochę nie wierzyłem że to jest niedokręcone :)

Jakiego finalnie uszczelniacza użyłeś? Czy napchałeś go bez demontażu tego czy trzeba było wyciągnąć przekładnie?

Czy ta łapa góra - dół trzyma się TYLKO na wieloklinie? Serio nie ma tam być żadnej podkładki? Twój kumpel też miał luz góra - dół? A nie kątowe?


Pozdrawiam