-
Zaawansowany Użytkownik
Ja dalej obstawiam jedną z pomp, domowym sposobem to możesz odkręcić na zgaszonym silniku przewód zasilający listwe najpierw jeden, potem drógi, jeśli jest dobre ciśnienie to przy zsówaniu wężyka gumowego z listwy powinno pryskać paliwem pod dużym ciśnieniem, jeśli tylko wypadnie troche paliwa to znaczy że jedna z pomp leży, nie próbowałem w v12 ale w m50 2.0 (ma takie same przepływki) jak sie odłączy przepływomierz auto chodzi normalnie tylko ma troche wyższe obroty i spalanie jest wyższe ale działa, spróbuj odpiąć przepływki, sondy jak by sie zepsuły to byś miał tylko spalanie wyższe ale podobnie jak w przypadku przepływek v12 jest na tyle nieskomplikowanym silnikiem że działać powinien bez przepływek i sond. (moge sie mylić, jutro sprawdze z ciekawości)
Zbadaj jeszcze czy elektryczne przepustnice sie otwierają równo i całe, ściąg gume, przekręć zapłon, gaz w podłoge i niech ktoś zagląda czy dwie równo sie do końca otwierają
Niestety nadal mamy czasy że w większości warsztatów jak zajedziesz bemką, otworzysz maske, przyjedzie mechanik i jak zobaczy V12 włączy mu sie error w głowie i wyśle Ci do domu, trzeba metodą prób i błędów naprawiać, ja tak robiłem z poprzednim i obecnym, jak narazie mi sie udaje, V12 to w brew pozorom bardzo prosty i nieskomplikowany silnik
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum