Cytat Zamieszczone przez BOSS
Brak mocy i momentu - wiec porownanie do nawet do M60 mija sie z celem... mowiac krotko odstaja od M60 o epoke ;D
Amerykaniec wiec nepwno sa to silniki proste ale to nie ta liga w porowniu do BMW ;)
BOSS, gdzie masz brak mocy/momentu?? Najpopularniejszy przedstawiciel tej rodziny, LS1, miał - w zależności od zastosowania - 315-382 konie i 454-494 Nm.

Cytat Zamieszczone przez BOSS
niecale 300koni z 5,7 litra to wynik dobry dla lat 70tych...
M62 ma niecałe 300 z 4.4L, M73 nieco ponad 300 z 5.4L. Nie są to wyniki drastycznie odstające, ponadto czy to jakiś konkurs na wyciśnięcie maxa z jednostki objętości?

Ogólna klasa silnika (główne założenia konstrukcyjne, rozwijane osiągi, zastosowanie) jest jak najbardziej porównywalna według mnie.

Cytat Zamieszczone przez BOSS
To czy mniej to raczej nikt z nas konkretnie nie potwierdzi - ogolnie wszystkie auta rodem z US sa miernej jakosci wiec podejrzewam ze z silnikami bedzie podobnie...
Faktycznie przydałby się głos kogoś, kto dłuższy czas eksploatował taki silnik. Są wśród nas i tacy, może się ujawnią ;)
Za to czytałem wczoraj o problemach SBC jeszcze pierwszej generacji. Dużo uwagi poświęcono "bolączce" w postaci uszczelniaczy zaworowych. :hah:

Cytat Zamieszczone przez mrekor
Nie rozwijajmy OT amerykanów :)
Nie rozwijamy OT - porównujemy awaryjnośc/konstrukcję M62 z innymi silnikami zbliżonej klasy. :)