To czy mniej to raczej nikt z nas konkretnie nie potwierdzi- ogolnie wszystkie auta rodem z US sa miernej jakosci wiec podejrzewam ze z silnikami bedzie podobnie...Zamieszczone przez 7ka
niecale 300koni z 5,7 litra to wynik dobry dla lat 70tych...
ale wracajac do M62TU na nieszczescie dla nas (uzytkownikow) nowoczesne programy konstrukcyjne sa w stanie tak dokladnie dobrac materialy i wyliczyc ich zuzycie ze potrafia przwidziec defekt/zuzycie z dokladnoscia do 2tys km, zauwaz ze nawet dodatkowa gwarancja BMW (BMW Premium Selection) obejmuje auta TYLKO z przebiegiem nizszym jak 200tkm i nawet jak sie uprzesz i bedziesz chcial duzo doplacic to i tak nie ma szans zebys to dostal- wiedza co robia :D
Kiedys jak inzynierowie kostruowali silnik jeszcze i na stole/desce kreslarskiej margines bledu byl tak duzy ze owocowalo to potezna wytrzymaloscia wiec i dlugowiecznoscia .
p.s: niezniszczalne zawieszenie (wahacze/drazki/tuleje/swoznie) wystarczajace na cale zycie auta kosztuja w fazie produkcyjnej raptem 300Eur wiecej, jednak za tym stoi silne lobby z wizja zysku wiec my sie ciagle z tym szarpiemy na naszych jakze pieknych drogach... :(