Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Wątek: [ wnetrze] gorący fotel kierowcy

  1. #11
    Vip Vip Awatar ArekLand
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    747
    BMW
    E38 2.8i "Zender"
    Skąd
    Leszno
    Moje elektrozawory też reinkarnacje zaliczyły i śmigają. Nie pytaj jak, bo temat wałkowany wielokrotnie - użyj funkcji "Szukaj". Dodam tylko, że dla przeciętnego "ryjka" garażowego to nic trudnego . :D

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    184
    BMW
    BMW E38 740i M62B44
    Skąd
    Warszawa
    no wiec idac za Twoja propozycja dokonalem demontażu starych ( poprzednich moich elektrozaworów) i nie jest to skomplikowane
    dla nie wtajemniczonych do naprawy potrzebny jest wkrętak typu torx na moim napisane oznaczenie t-9. psiukacz (odrdzewiacz) wd-40 do odrdzewienia 10 wkretow.
    odkrecamy wkrety, nastepnie wyciagamy elektorozawory rozbieramy na ente czesci (duzo nie ma) i do wanny ultradzwiekowej wrzucamy i sa jak nowe zobaczymy jutro jak beda dzialay
    operacja trwala lacznie z kompiela w wannie ultradzwiekowej okolo 1 godziny (schodzi sie na pordzewiale wkrety :P

  3. #13
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez mik231
    jak to przeczysciles mozesz opisac moze moje sa brudne
    Hyhy prosta sprawa co:-) Tam za bardzo nie ma co się popsuć, wyrabiają się sprężynki u mnie jedna pękła ( takie podobne do tych co są w długopisach tylko że mocniejsze ) ale udało mi się dostać taką w sklepie ze sprężynami i sprytny sposobem wsadziłem ją na miejsce :-) Trochę było kombinacji ale się udało.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    184
    BMW
    BMW E38 740i M62B44
    Skąd
    Warszawa
    proste proste ja mialem tylko problem z wkretami bo sie dwa ułamały wiec troche bylo zabawy z usunieciem resztek ale sie udalo :)

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Dziewon
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    236
    BMW
    sprzedane
    Skąd
    Oświęcim
    Na kompie elektrozawory nie wyszły.Mechanik powiedział,że niekoniecznie to one.
    Dziś konkretne oględziny z mojej strony i jest tak:
    Daje 16st i nawiew max:
    nawie na szybę-leci ciepłe powietrze od str kierowcy
    Nawiew na nogi-leci ciepłe od str kierowcy
    Auto-u góry zimne na nogi ciepłe i na tył u pasażera ciepłe.
    w lecie będzie maskara:(

  6. #16
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Coś w tym może być bo z reguły jak siadają zawory to przede wszystkim leci gorące na szybę.
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Skąd
    Zambrów
    Zadanie zaworów jest proste zamykanie lub otwieranie drogi dla gorącego płynu do nagrzewnicy. Skoro mimo zamknięcia zaworów leci gorące powietrze z nawiewów to znaczy, że zawór się nie domyka.

  8. #18
    Vip Vip Awatar ArekLand
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    747
    BMW
    E38 2.8i "Zender"
    Skąd
    Leszno
    Radziłbym sprawdzić po całej operacji i skręceniu czy chodzą na "sucho" czy jak kto woli "pukają", bo inaczej cała zabawa na marne. :D Dodam, że można to zaobserwować wzrokowo. :P

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •