-
Zaawansowany Użytkownik
wymienniki mają swoją zalete i termostat w srodku... mam e34 z m60b30 i tam jest chłodnica.. wyobrazmy sobie sytuacje gdy na zewnątrz jest -5 i jak ta chłodniczka ma sie do rozgrzewania skrzyni.. wymiennik grzeje olej w pierwszych kilometrach a nie pozwala mu przekroczyc temp silnika po jego rozgrzaniu.... mi w e34 i w e38 rano jak zimą ruszam skrzynia dłuzej biegi przeciąga niz po rozgrzaniu z tym ze w e38 po kilometrze jest normalnie a w e34 po 5ciu.... zrówno e 34 wymieniałem nieszczelną chłodnice po pieciu próbach spawania kupiłem nowa.. w e38 nie trzymała klema na rurce wymiennika i olej gubiła bardzo szybko jak kupiłem to skrzynia juz była padnieta... kazdy system jak jest nie sprawny sprawia problemy nie dyskutował bym tu nad wyższoscią któregos z nich, zaden nie jest wolny od wad
Ostatnio edytowane przez BOSS ; 17-10-2011 o 18:34
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum