Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Problem z Dyfrem, tylnim mostem :/ Pomozcie

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    692
    BMW
    e38 m52 + LPG
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój

    Problem z Dyfrem, tylnim mostem :/ Pomozcie

    Witam. Ostatnio wymieniałem tuleje wahliwą tulna z prawej strony po zakonczonym zabiegu jak jezdziłem smierdziało mi olejem spalonym.. Wjechałem na kanał i zobaczyłem to.. co na zdjęciach.. Pytanie czy da sie to naprawic? bo nie znam procedury jak to działa.. z mechanika nie mam doświadczenia, czy moge się poruszac z tym w bardzo krótkich odcinkach ? Pozdrawiam..:(







    Pomoże ktoś ?
    Biały

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    139
    BMW
    było e38 740iA M60B40
    Skąd
    Malechowo
    http://bmwfans.info/parts/catalog/E3..._drive_output/

    tu akurat jest pokazany moj most, czesci 16, 17, 19 do uszczelnienia.Dla pewnosci sprawdz na tej stronie swoj model auta i jakie numery elementów masz.Z tym wyciekiem bym juz nie jezdził bo wyglada na dosyc porzadny wyciek, a nie tylko ,,pocenie ". Zreszta zadnego takiego mocnego wycieku nie powinno sie lekcewazyc.Wiesz moze ci sie nie posypie most na krótkich dystansach i ci sie uda, ale byc moze ci padnie i co wtedy??Tam powinno wchodzic jakies 1,7 litra oleju, jak widze po zdjeciach to juz go troche straciłes i go za duzo pewnie tam juz nie ma....Uszczelniaj, wlewaj olej i dopiero w dyfer :D
    ...ther's no better way to flyy...

  3. #3
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    To "pocenie" to poł biedy ,ale wysunął sie kielich z mostu ,a to może świadczyć o nieuchronnej awarii

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    139
    BMW
    było e38 740iA M60B40
    Skąd
    Malechowo