Moja 745i N62 na gazie PRINS VSI od sierpnia/wrzesnia 2009.
Ilosc przejechanych kilometrow - ok. 30000.
Ustawienia instalacji zostaly wykonane przy pomocy testera korekt czasu wtrysku (OBD II).
Raz ustawione we wrzesniu 2009, dwa miesiace pozniej testowane innym softem przez OBD II ktory takze kontroluje korekty czasow wtrysku benzyna/gaz i jest w DE polecany przez Prins´a do ustawiania instalacji.
Ustawienia byly wykonane w czasie jazdy na autostradzie, na mozliwie plaskim i prostym terenie.
Ustawienia dokonywane byly po koleji w roznych stopniach obciazenia silnika, przy roznych predkosciach. Wazne aby test na benzynie a za chwiloe na gazie byl w prawie identycznych warunkach.
W moim przypadku byly to bardziej testy niz ustawianie poniewaz wpisane w komputer Prins´a wartosci podane dla tego silnika od producenta instalacji okazaly sie idealne.
Od montazu do dzis nie bylo z instalacja zadnych problemow.
Poniewaz instalacja zostala przeniesiona z mojego e38 w ktorym dzialala 2 lata, w 2009 roku wykonalem rewzje parownika przy pomocy zestawu naprawczego za ok. 100 PLN we wlasnym zakresie.
Zmiana filtru fazy lotnej i plynnej to koszt. ok. 25-30 PLN co 15-20 tys km.
Ustawienie instalacji na hamowni bylo by na pewno dokladniejsze.
Od montazu instalacji nie pojawil sie ani razu zaden blad zwiazany z praca silnika.




Odpowiedz z cytatem