Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Wątek: Pomocy czujnik polozenia walu korbowego

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Z doświadczenia: jeśli będzie to czujnik wału korbowego to czy ciepły czy zimny silnik to pali tak samo ciężko.

    Cytat Zamieszczone przez hatecraft
    Jak dowiedziałem się w serwisie BMW, te czujniki są wieczne
    Chcieliby :hihi:
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  2. #12
    Cytat Zamieszczone przez MariuszE38
    Z doświadczenia: jeśli będzie to czujnik wału korbowego to czy ciepły czy zimny silnik to pali tak samo ciężko
    Acz nie zawsze...
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  3. #13
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    Acz nie zawsze...
    No racja sylwek7 czasem zdarza się, że odpali pięknie i jeśli czujnik wału jest uszkodzony, to chyba wtedy już reguł nie ma ;)
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    467
    BMW
    e38
    Skąd
    Łódź
    Mam ten sam problem a na kompie nic nie pokazuje. Czy moze to byc czujnik temperatury??
    Przy dlugim kreceniu na cieplym silniku smierdzi denzyna.

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    21
    BMW
    e38
    Skąd
    wroclaw
    Też miałem ten problem, ale mój czujnik położenia wału jest z przodu silnika obok koła pasowego wału i to on był u mnie walnięty. Ciekawi mnie ten czujnik co pokazuje sylwek7 przy skrzyni biegów, u mnie jego nie ma chociaż sruba mocowania jest i podkładka też więc nie wiem czy miałem czy nie, ale auto śmiga ok.

  6. #16
    kojaker - juz odpowiadam :)

    Ten czujnik co pokazałem przy skrzyni był montowany w silnikach M62.

    To co opisujesz jest w silnikach M60 czyli czujnik przy kole pasowym z kablem idącym do góry 3-pinowym

    Naturalne jest to, że jak masz czujnik z przodu to że nie będzie go z tyłu :)
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    21
    BMW
    e38
    Skąd
    wroclaw
    no i wszystko jasne sylwek7 :) ciekawe jakbym go podłaczył tam koło skrzyni czy będzie działał bo miejscówka na niego tam jest, pytam tak z ciekawości bo nie mam zamiaru sprawdzać:)

  8. #18
    Cytat Zamieszczone przez kojaker
    ciekawe jakbym go podłaczył tam koło skrzyni czy będzie działał bo miejscówka na niego tam jest
    Nie - nie zadziała. Choćby dlatego że nie ma koła fonicznego na kole zamachowym przed `96 a i rozwiązanie czujnika jest inne ;)

    Swoja drogą w M60 uwaga na czujnik położenia wału. Jak padnie od starości i gorąca to nic go nie uratuje! Nie odpali się wozu! Przerabiane :)

    Wiąże się z tym spora moja przygoda ale to nie jest temat na wspomnienia. Dziś się z tego śmieję, ale nie życzę nikomu.

    Warto wymienić zawczasu
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  9. #19
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    21
    BMW
    e38
    Skąd
    wroclaw
    no ja tak miałem, kupiłem e38 no i 3 dni jak mi auto zaczęło gasnąć pojechałem do mechanika, ale kazali przyjechać później no to ja do auta i sobie mogłem tylko pokręcic rozrusznikiem :) chłopaki skasowali mnie za czujnik 300zł, ponoć orginał tyle kosztuje ?

  10. #20
    oryginał 2,5 roku temu 330 PLN dziś ponad 400.
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •