Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 30

Wątek: podcinanie tylnych opon od środka

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    67
    BMW
    E32 730i
    Skąd
    Chełmek
    Cytat Zamieszczone przez MCGUMA
    Cytat Zamieszczone przez mrekor
    A tuleje też wymieniałeś?
    dokładnie,sam kiedyś to miałem i robiłem wszystkie gumy,silent-block-i na tyle.Używaj orginałów,bo z podróbkami to...szkoda gadać
    Ile kosztowało zrobienie tego tylnego zawieszenia na orginałach?
    Pytam. Bo mi sie tucze tylne zawieszenie i będę się musiał w najbliższej przyszłości zabrać za wymianę tego wszystkiego na tylnym zawieszeniu.

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    98
    BMW
    740
    Skąd
    Mircze
    nie pamietam dokładnie bo robilem to gdzies pod koniec wakacji, najdroższe były tuleje pływajace chyba po 150-170 zł za szt
    Niestety mozna powiedziec ewidentnie ze ten typ tak ma :hihi:
    P.S. głupio ze nie można tylko nic z tym zrobic tzn wyregulowac

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    468
    BMW
    735iA
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez studentgrzes
    nie pamietam dokładnie bo robilem to gdzies pod koniec wakacji, najdroższe były tuleje pływajace chyba po 150-170 zł za szt
    Niestety mozna powiedziec ewidentnie ze ten typ tak ma :hihi:
    P.S. głupio ze nie można tylko nic z tym zrobic tzn wyregulowac
    Da się. Jeździć bardzo szybko w zakrętach wtedy nie tylko wewnątrz pójdą szybko a także na zewnątrz i nie będzie szkoda wyrzucić.


    Pozdrawiam

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    98
    BMW
    740
    Skąd
    Mircze
    cos w tym jest ;D. Właśnie mi sie przypomniał tekst kierowcy motoru do policjanta z filmu "Job czyli ostatnia szara komórka" cytuje: Ale ja lubie z........ he he

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    107
    BMW
    BMW 750 IL e38
    Skąd
    Rajcza
    Ja w swojej z przodu mam 255/35 18 i z tyłu 265/35 18 i nic mi nie ścina wiec to na pewno nie jest wina szerokiego kapcia wcześniej miałem z tyłu 255 i ścinało mi je od środka więc wymieniłem łączniki wahaczy i główne simerblocki tylnej belki i wszystko wróciło do normy a wcale nie robiłem tego na oryginałach . Kumpel ma w e32 275 oponkę z tyłu i musiał poszerzać nadkola i tez mu ich nie ścina .
    Kubeł750

  6. #6
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Głupie i najprostsze pytanie:
    Ustawiłeś geometrię po naprawach??
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    98
    BMW
    740
    Skąd
    Mircze
    ja jak kupilem moja to tez mialem 255/40/17 to rzecywiscie byla najbardziej zjedzona na srodku. W takim razie to ja juz sam nie wiem co jest grane jedni pisza że to normalne a u innych jest ok :razz:
    chyba nie ale nie pamietam dokladnie ale pytanie czy geometria kół przednich bedzie miala aż taki wpływ na kąty kół tylnych?

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    107
    BMW
    BMW 750 IL e38
    Skąd
    Rajcza
    w e32 z tyłu katów się nie ustawia a z przodu ustawia się tylko zbieżność
    Kubeł750

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    468
    BMW
    735iA
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez studentgrzes
    ja jak kupilem moja to tez mialem 255/40/17 to rzecywiscie byla najbardziej zjedzona na srodku. W takim razie to ja juz sam nie wiem co jest grane jedni pisza że to normalne a u innych jest ok :razz:
    chyba nie ale nie pamietam dokladnie ale pytanie czy geometria kół przednich bedzie miala aż taki wpływ na kąty kół tylnych?
    nie będzie miało wpływu.

    Ale te felgi co masz to pewnie RH X-RAD wzór Ac Schnitzer :) I nie wywyższaj się bo masz takie jak ja ;) Szerokość 8" i ET10 które ma wpływ na lekko większe zużywanie od środka.

    http://www.rh-alurad.de/bildholen3.aspx?id=1

    Takie?

    Do tego obniżone zawieszenie. Ale tył wygląda raczej seryjnie. Wrzuć większe fotki swojego autka.



    Pozdrawiam

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    98
    BMW
    740
    Skąd
    Mircze
    masz racje identyczny wzór i nie wywyższam się tylko nie widząc twoich felg RH nie mogłem powiedziec czy to jest to samo a teraz mogę ;). A tył chyba mam seryjny bo nowe spreżyny po zmianie nie podniosły autka do góry. Wiem ze sie z tyłu nic nie reguluje tylko ktoś pytał o zbierzność wiec się zastanawiałem co to ma wspólnego z tylnią osią.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •