Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 36

Wątek: [e32] Witam, Umbrella --> początkujący ---> szukam 73

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    6

    [e32] Witam, Umbrella --> początkujący ---> szukam 73

    Witam wszystkich, jestem początkującym fanem BMW ze słabym jeszcze pojęciem fachowych tematów i zagadnień.

    Miałem kiedyś przez 2 lata E34 535i w full wersji, ale nie znalem sie i kupiłem zakatowane i padła mi po tych 2 latach ;/. Straciłem całą kasę na wymianę jednostki, i musiałem sprzedać, z racji wieku i skromnych funduszy poddałem się i kupiłem golfa GTI z Wolfsburga (ale porażka ;/). szybko sprzedałem. później przez rok miałem auto służbowe więc nie szukałem niczego, ale w pracy zrobiło się bydło i złożyłem wypowiedzenie;/. Obecnie jestem bez roboty ;/, ale mam odłożoną kasę i kupę czasu, więc chcę poszukać Fajnej BMW 7 w wersji silnikowej od 3.0 do 5.0 z roku 88 do 93, byle silnik był zadbany i pełna opcja była.

    Chcę się również z forum dowiedzieć jak poszczególne silniki znoszą LPG, choć z natury wiem, że nie za fajnie ;/, ale z racji funduszy jestem do takiego zakupu zmuszony, a nie chce sobie odpuścić Bmki, jeśli okaże się, że będzie to morderstwo z premedytacją dla niej, to wolę sam sie pogrążyć i będę jeździł okazjonalnie na benzynie, byle wymarzoną siódemką.
    Interesuje mnie zakup czarnej w chromie, ale jeśli ktoś dysponuje takową w innym kolorze lub zna kogoś kto sprzeda taką, to też jestem zainteresowany.
    Nie interesują mnie przeróbki, wierzę w moc serii ;) i Konstruktorów z Bawarii ;).

    Jeśli ktoś ma pytania lub myśli, że oszalałem i chce mi na wyklinać, to spoko nie pogniewam się jeśli napisze na gg 6341219 (Słowa krytyki też są czasami przydatne) ale liczę na pomoc.
    "Gdyby Bóg popierał przedni napęd chodził by na rękach"

  2. #2
    Vip Vip Awatar wisior
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    1,296
    BMW
    BMW E61 525ia
    Skąd
    Gdańsk
    Witam